|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Da tenker jeg på f.eks kaviar og syltetøy eller sjokoladepålegg og majones osv. |
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Min eldste sønn er veldig glad i jordbærsyltetøy med agurkskiver på. Jeg tenker at det vel er litt sunnere enn bare jordbærsyltetøyet, så han får nå bare dynge på med agurk om han vil.
|
|
|
#3 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Gutten til ei venninne spiser banan på brødskiva med majones....
|
|
|
#5 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Brødskive med peanøttsmør og bringerbærsylte oppå der igjen, er det en merkelig blanding? Godt er det i hvert fall
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Det virker som om barn flest elsker majones. Min eldste er helt avhengig av majones, hun har det på alt! Makrell i tomat (men det er jo godt), hvitost, brunost, osv, eller bare rett på skiva uten noe annet. Ja, noe av det hun liker best her i verden er feks. å få en skål med druer og et eggeglass med majones oppi, og så dypper hun druene i majones og spiser.
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Eh, vet om noen som synes det er merkelig at jeg kan finne på å spise Nugatti med salami.
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Vanlig majones er ikke noe unger bør spise, med tanke på natriumbenzoat. Men Hellmans er greit. Ellers liker jeg godt banan med kaviar og søsteren min er veldig glad i geitost med agurk.
|
|
|
#12 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Jeg bruker å spise banan med kaviar. En annen ting jeg spiser som en del syns er rart er hvitost med jordbærsyltetøy.
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Vi bruker Hellmans, synes den smaker mye bedre.
|
|
|
#14 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Ulrikke spiste leverpostei med rømmesild for noen uker siden, men det var mest mors skyld. Vi var på hytta hos mine foreldre, og da hun fikk smake rømmesild av meg, insisterte hun på å få det selv. Lite villig som jeg er til å kaste mat, la jeg det bare over den påbegynte leverposteiskiven : ond mor:
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?
Det er sinnsykt godt! Smoooooth peanøttsmør, og syltetøy på polarbrød. Eller enda bedre, smooooth peanøttsmør og moden banan i skiver! :sikle:
Det spiser mannen min også. Eller, salami da.
Hun er rarere enn jeg trodde.
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?De har den på de fleste større butikker. Jeg kjøper den som regel på Obs.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Da var en brødskive til med prim og majones fortært. |
|
|
|
#19 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?
Prøv, det er kjempedigg. Så rart på mannen første gang jeg så ham spise det, men ble overbevist etter ei tygge.
|
|
|
|
#20 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser du noen "merkelige" blandinger av pålegg på brødskiva?Dere er gærne! |
|
|
|
![]() |
|
|