Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 09:47   #61
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Jeg er god på mat. Og en kløpper til å analysere og å se de store linjene. Jeg er kjapp i oppfattelsen (selv om jeg har et par blind-spots der det virkelig ikke er noen hjemme) og god på å formulere meg skriftlig. Har en usedvanlig god hukommelse når det kommer til sosiale sammenhenger. Husker folk, fjes, samtaler og datoer.

Også er jeg flink til å inkludere outsidere, for eksempel den nye på jobben eller en venninnes nye kjæreste.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:58   #62
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en kløpper på ski.
Også er jeg veldig flink til å ta styringen uten at nek og dårlige ledere skjønner det.

Ja, også er jeg veldig god til å forklare datating så hvem_som_helst kan skjønne det.
Og til slutt: Jeg er handy som bare det.

Gammel 18-08-08, 10:32   #63
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er flink til å organisere og til å snakke for meg. Er også ganske bra på selvironi og er utstyrt med galgenhumor. Var også i min ungdom ganske god i ballsport. Fikk S i vanlig gym og i valgfag ballsport

Nå tør jeg ikke skryte mer (later som jeg er en litt beskjeden Bergenser )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 10:43   #64
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, her kommer lite PK-skryt av meg selv:

Jeg er veldig flink til å lære meg ting fort, spesielt kompliserte tekniske ting lærer jeg mye fortere enn de aller fleste.
Jeg er svært praktisk anlagt og er en utpreget mekker, jeg klarer å fikse det meste.
Jeg er flink til å lage mat.
Jeg har vanvittig god hukommelse og friker ut de fleste med å huske pasienter og røntgenbilder fra flere år tilbake.

Gammel 18-08-08, 10:59   #65
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er god på å se sammenhenger, og setter meg raskt inn i komplekse problemstillinger. Det er nok min sterkeste evne. Ellers tror jeg at jeg er ganske god til å engasjere meg i andre mennesker. Jeg liker å høre når noen forteller meg noe, og husker godt ting som blir sagt, slik at jeg kan følge opp i etterkant.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 11:07   #66
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er god på å få andre til å føle seg gode.
Å bygge opp andre mennesker er en av mine "hobbyer".
Også er jeg veldig god på å få kontakt med ungdom.

Gammel 18-08-08, 11:25   #67
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ganske god på å "lese" folk. Altså kroppsspråk, mimikk, osv. Der mener jeg at jeg er flinkere enn snittet.

Jeg er også god på å formulere meg både muntlig og skriftlig.

Ellers føler jeg vel ikke at jeg er spesielt flink til noe, tror jeg.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 11:32   #68
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og til slutt: Jeg er handy som bare det.

Jeg også.

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Dessuten kan jeg være flink til å lukeparkere dersom jeg kjenner bilen (og dét til tross for at jeg ikke har bil selv). En gang stoppet en mann opp for å spørre om jeg trengte hjelp til å komme meg ut. Han ble morsom i ansiktet da jeg kunne avsløre at jeg akkurat hadde parkert (og det var en perfekt, rett parkering, med like stor avstand foran og bak, ca fem centimeter til hver bil).

Jeg er også en racer på lukeparkering (men helst med min egen bil, det må innrømmes). Det er alltid like gøy å komme seg inn i en mini-luke, særlig når en mann i en mindre bil nettopp har prøvd. Da er det også ekstra gøy når samme person ser hvordan jeg smetter inn i luka.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 11:34   #69
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg blir ganske misunnelig av denne tråden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 11:34   #70
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er praktiskt. Dvs. veldig handy. Jeg kan male, tapetsere, bruke spikerpistolen etc...
Og som Lille Ru er jeg også en racer på å ta styringen, men her skjønner ledere og nek at jeg gjør det.

Dessuten har jeg en fabelaktig sangstemme, men det er jeg vist alene om å synes.

Gammel 18-08-08, 11:40   #71
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spør meg igjen om noen dager. Hormonell, den-uken-i-måneden = uten selvtillit og selvinnsikt

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 11:49   #72
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ganske praktisk anlagt, og har ingen problemer med møbelmontering og slikt. Har til og med jobbet som mekaniker, og vet frem og tilbake på store motorer. Jeg er også veldig analytisk anlagt, og kan strukturere problemer og få løst dem ganske greit.

Gammel 18-08-08, 12:04   #73
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Spør meg igjen om noen dager. Hormonell, den-uken-i-måneden = uten selvtillit og selvinnsikt

Du er utrolig flink til å tilegne deg ny kunnskap.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:09   #74
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Flink til å planlegge og å holde orden (Kontrollfreak vil nok mannen kalle meg) Jeg synger godt og vurderte å studere sang men feiget ut. Angrer på det.' Jeg får ting gjort i en fei. Får høre jeg er inkluderende og får folk til å trives.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:10   #75
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er en ganske god korrekturleser.

Jeg også

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:13   #76
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan ikke komme på noe som jeg er spesielt flink til, men jeg tror jeg er generelt ganske flink på mange områder.

Gammel 18-08-08, 12:28   #77
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er flink til å lese og skrive, og også flink på å planlegge og å organisere. Jeg var en flink skoleelev og student, for eksempel. Jeg er kanskje ikke så street-smart, men jeg er ganske "nettsmart", det vil si flink sosialt - på nett! Når jeg vil da, er ikke alltid jeg prioriterer å bli bestevenner med alle på nett heller for å si det sånn.

Hm, det var faktisk vanskeligere å svare på denne enn jeg trodde. Det må da være flere ting jeg er flink til?

Gammel 18-08-08, 12:29   #78
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en flink lytter - og flink til å snappe opp vibber når ting ikke er som det skal være etc.

Jeg er flink til å bake og å sette sammen smaker som funker.
Jeg er ganskel hendig - kan både sy, strikke, skifte dekk, snekre etc, etc.
Jeg er selvhjulpen.

Ellers så er jeg god og svært lojal venn. Det er en god egenskap.

Gammel 18-08-08, 12:37   #79
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Lukeparkering!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:42   #80
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke spesielt flink til noe. Men det er en masse jeg er litt flink til.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.