|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
*_*
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er god på mat. Og en kløpper til å analysere og å se de store linjene. Jeg er kjapp i oppfattelsen (selv om jeg har et par blind-spots der det virkelig ikke er noen hjemme) og god på å formulere meg skriftlig. Har en usedvanlig god hukommelse når det kommer til sosiale sammenhenger. Husker folk, fjes, samtaler og datoer.
|
|
|
|
#62 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er en kløpper på ski.
|
|
|
#63 |
|
Tåler regn
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er flink til å organisere og til å snakke for meg. Er også ganske bra på selvironi og er utstyrt med galgenhumor. Var også i min ungdom ganske god i ballsport. Fikk S i vanlig gym og i valgfag ballsport |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Ok, her kommer lite PK-skryt av meg selv:
|
|
|
#65 |
|
Peppy!
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er god på å se sammenhenger, og setter meg raskt inn i komplekse problemstillinger. Det er nok min sterkeste evne. Ellers tror jeg at jeg er ganske god til å engasjere meg i andre mennesker. Jeg liker å høre når noen forteller meg noe, og husker godt ting som blir sagt, slik at jeg kan følge opp i etterkant. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er god på å få andre til å føle seg gode.
|
|
|
|
#67 |
|
Ustabil
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er ganske god på å "lese" folk. Altså kroppsspråk, mimikk, osv. Der mener jeg at jeg er flinkere enn snittet. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Fornøyd
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?
Jeg også.
Jeg er også en racer på lukeparkering (men helst med min egen bil, det må innrømmes). Det er alltid like gøy å komme seg inn i en mini-luke, særlig når en mann i en mindre bil nettopp har prøvd. Da er det også ekstra gøy når samme person ser hvordan jeg smetter inn i luka.
|
|
|
#70 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er praktiskt. Dvs. veldig handy. Jeg kan male, tapetsere, bruke spikerpistolen etc...
|
|
|
#71 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Spør meg igjen om noen dager. Hormonell, den-uken-i-måneden = uten selvtillit og selvinnsikt
|
|
|
#72 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er ganske praktisk anlagt, og har ingen problemer med møbelmontering og slikt. Har til og med jobbet som mekaniker, og vet frem og tilbake på store motorer. Jeg er også veldig analytisk anlagt, og kan strukturere problemer og få løst dem ganske greit.
|
|
|
#74 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Flink til å planlegge og å holde orden (Kontrollfreak vil nok mannen kalle meg) Jeg synger godt og vurderte å studere sang men feiget ut. Angrer på det.' Jeg får ting gjort i en fei. Får høre jeg er inkluderende og får folk til å trives. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?
Jeg også
|
|
|
#77 |
|
Skal rømme
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er flink til å lese og skrive, og også flink på å planlegge og å organisere. Jeg var en flink skoleelev og student, for eksempel. Jeg er kanskje ikke så street-smart, men jeg er ganske "nettsmart", det vil si flink sosialt - på nett! Når jeg vil da, er ikke alltid jeg prioriterer å bli bestevenner med alle på nett heller for å si det sånn.
|
|
|
#78 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er en flink lytter - og flink til å snappe opp vibber når ting ikke er som det skal være etc.
|
|
|
#79 |
|
madmanized
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Lukeparkering!
|
|
|
|
#80 |
|
Borte
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er ikke spesielt flink til noe. Men det er en masse jeg er litt flink til.
|
![]() |
|
|