|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
intro
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg var en flink skoleelev og student, særlig i fonetikk. Og så var jeg musikalsk, både teknisk sett og på en Ingrid Bjørnov-aktig måte - flink til å skrive sangtekster og sånt. Dessuten var jeg god til å formulere meg skriftlig og sette ord på tankene mine. Ingenting av dette har jeg gjort noe ut av, selvfølgelig, og nå gjenstår bare en tanketom og doven slabbedask uten mål og mening.
Sist redigert av Bluen : 18-08-08 kl 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg har språkøre, og kan plukke opp dialekter og nyanser i språket. Jeg mener det henger sammen med musikalitet, for jeg har også godt gehør. Jeg er også god på rettskriving.
![]() |
#83 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er
![]() |
#84 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?
![]() |
#85 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er også sterk. Sterkere enn de fleste damer, tror jeg, men ikke så sterk som jeg var da jeg trente aktivt. Jeg tror jeg har et visst talent for fysisk aktivitet generelt og at jeg kunne blitt rimelig god i ganske mange idretter, men fortrinnsvis ikke den typen idrett som krever et stort innslag av estetikk (f.eks. dans/RS) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er en racer til å bake brød.
![]() |
|
|