|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum?Jeg har ikke noen sterke meninger om hva andre bør få bruke forum til, men jeg bruker det sjelden/aldri til å avreagere ettersom erfaringer har medført at jeg har liten tillit til at folk imøtekommer meg slik jeg har behov for i situasjoner hvor jeg har behov for å avreagere. Da tar jeg heller de "utslippene" overfor venner jeg vet vil meg vel, skjønner at jeg ikke er superrasjonell i en situasjon hvor jeg er frustrert eller har opplevd noe vanskelig. Dersom jeg må forsvare måten jeg ordlegger meg på, eller måten jeg har handlet på i en vanskelig situasjon, blir hensikten borte med å avreagere.
![]() |
#23 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum?Ja takk begge deler her også! Jeg legger ikke ut så mye personlig men får noen ganger behov for å avreagere litt. Ved et par anledninger har jeg fått spørsmål som "hva vil du egentlig med dette" og det setter jeg veldig pris på. Da må jeg gå en runde og reflektere rundt min hensikt med innlegget. Nyttig!
![]() |
#24 |
Leser
|
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum?Hmmm ... Jeg skjønner ikke dette, jeg hadde quotet, mer enn bare Irma?
Synes du? Det synes ikke jeg. Min oppfatning er at det er rimelig å reagere sterkere på enkelte ting enn andre. Nå tenkte jeg ikke å diskutere den aktuelle tråden, så jeg bare konstruerer opp ett eksempel. (Det blir kanskje litt kunstig, men det var bare absolutt ikke intensjonen min å diskutere en spesifikk tråd. Beklager hvis hovedinnlegget ble klønet formulert.)
![]() |
#25 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum?Ja takk, begge deler. Er man med på leken, må man tåle streken.
![]() |
#26 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum?Ok, skjønner, Him.
![]() |
#27 |
Leser
|
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum?
Ja, men poenget mitt er vel heller at mange innlegg blir lest på en annen måte enn de ble skrevet. Og kommunikasjon er alltid noe som oppstår mellom to parter. Du sier jo i realiteten at alt ansvare ligger på den som skriver, hvorfor synes du det skal være slik?
Metadiskusjon? Du tenker nå denne tråden, ikke sant?
Nei, det er jeg uenig med deg i. Jeg har vært på flere forum og mitt inntrykk er at det er slik overalt. Når noen er oppskjørtet (eller emosjonelle som kanskje er et mer korrekt uttrykk.
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum?Jah. Jeg mener selvfølgelig at man må få skrive hva man vil, men at man også må takle at andre muligens responderer på en annen måte enn det man hadde forventet. Om jeg skriver et innlegg om at mannen min har vært utro og er en helsikes drittsekk, og får et svar om at jeg kanskje burde ha sminket meg litt finere, vel, fett nok. Verden er full av nek, og noen ganger støter man jaggu på nek på diskusjonforum også, gitt. Selvfølgelig kan man jo svare på tiltale, og muligens også en gang i blant tenke over om neket hadde rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
<*(((<
|
(Disclaimer: Jeg snakker heller ikke om sykkeltråder her.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum?Bør eg, som nek, svare her? I tillegg er eg ikkje helt god...*gjør oppmerksom* |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
Tar sjansen på å signere denne. |
![]() |
![]() |
#32 |
Multitaskingmaniac
|
Fine damen, du får sagt det!
![]() |
#33 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva bør man få skrive på forum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Leser
|
Tja. Litt usikker. Men jeg synes i alle fall det er en stor forskjell på å kalle noen er hore (og bla-bla-bla) når man er lyne forbannet og lei seg, og på å faktisk mene det.
![]() |
#35 |
Erfaren nok
|
![]() |
#36 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser ikke dritten, jeg, mulig at det er fordi jeg er en del av den selv (i og med at jeg er en del av FP), men det må da være lov å kaste stein i glasshus..? Lyden av singlende glass er så deilig!!
![]() |
#37 |
<*(((<
|
Jeg hadde klart reagert annerledes i fortrolig samtale IRL enn postinger på åpne internettforum, ja. Hvorfor? Fordi det er to veldig forskjellige settinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Pauset
|
Man oppfatter det skrevne ord forskjellig. Man skriver forskjellig. Man tar kritikk forskjellig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#40 |
Ringskrømt
|
Patetisk. Her snakker du om FP-ånden og at tråder like sykkelulykketråden er i vanlig "FP-ånd". Det er å slenge dritt om og mot et helt forum med vidt forskjellige brukere, ja. At du går rundt grøten og ikke sier i klartekst hva du mener, er feigt og patetisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|