|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Hel dress til 1.-klassingen?Jeg må kjøpe nye vinterdresser i år, og det er et år igjen til mine begynner på skolen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel dress til 1.klassingen?http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=46324 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Hel dress til 1.klassingen?Se der ja...enda jeg prøvde å lete |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel dress til 1.klassingen?Mine skolebarn (nå har jeg fire stykker) har brukt hel dress frem til 3. eller 4. trinn.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Hel dress til 1.-klassingen?Min brukte hel dress i 1. klasse. Etter det var det ikke mulig å få på han hel dress på skolen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel dress til 1.-klassingen?Jeg skal satse på hel dress: Reima tec som er lett å ta på.
|
|
|
#7 |
|
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel dress til 1.-klassingen?Her på skolen bruker de fleste hel dress hvertfall til og med 2. trinn. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hel dress til 1.-klassingen?Her har både 1. klassingen og 4. klassingen hel dress også denne vinteren.
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel dress til 1.-klassingen?Jeg spurte faktisk andreklassingene mine i dag hva de ville ha. Herremannen ville ha hel dress. Frøkna ville først ha todelt, men så nevnte jeg noe til broren om at det går kjappere å dra på seg en hel dress, og da ombestemte hun seg.
|
|
|
#11 |
|
Einsam
|
Sv: Hel dress til 1.-klassingen?Her har eldste både todelt og heldress, og jeg kommer nok til å ha hengende heldress på skolen. Ei venninne kan fortelle at dersom de bruker todelt, sitter de gjerne inne med både sko og bukser i timene, men dersom de har heldress tar de den faktisk lettere av seg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hel dress til 1.-klassingen?En venninne som har vært kontaktlærer i 1. klasse sier at de som har todelt dress gjerne er sist ut og sist inn...
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel dress til 1.-klassingen?
Her får de ikke lov til å ha på utetøy og sko inne på klasserommet. Vi bruker heldress fordi det er enklere og raskere å kle den av og på. Da slipper man også bar rygg og mage og snø mellom jakken og buksa. |
|
|
|
![]() |
|
|