|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TopModel …...ser jeg ikke på, men nå har jeg akkurat brukt en time på å lese VG og dagbladet, og det som hører med TopModel på disse sidene
|
|
|
#2 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TopModel...Jeg følger heller ikke med. Har bare så vidt sett innimellom. Jeg synes de går altfor langt med mange ting spør du meg.
|
|
|
#3 |
|
sporadisk
Sv: TopModel...Bare det med å få småjenter til å kline med hverandre på første fotoshoot er jo å gå laaaangt over grensen. :kvalm:
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: TopModel...
Er det ikke det småjenter driver med for tiden, da? Det har jeg lest.
|
|
|
#5 |
|
re:designer
Sv: TopModel...Har verken sett det eller giddet å lest noe om det. Fikk med meg det om håret da, men er ikke det en ting som går igjen da? At minst en må klippe seg? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Sv: TopModel...Ville de bedt to gutter på 16-17 år om å kline med hverandre? Kjenner det rykker i feministnerven min når jeg leste det i avisa, men har ikke laget noen tråd da jeg ikke har sett nevnte program og kanskje misforstått helt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Nei, det er sant. Men bittelitt stamina burde de kanskje ha fått med seg hjemmefra. Hadde noen av de bortskjemte drittungene uten arbeidsmoral vært min unge hadde jeg dødd av skam.
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Haha, jeg er enig, bortskjemte, nykkete og kravstore. Er de så virkelighetsfjerne at de ikke har fått med seg hva yrket går ut på før de blir med i programmet.
|
|
|
#10 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: TopModel...Jeg har ikke sett annet enn det som står i avisene, men jeg synes det var fair å nekte å klippe håret, og heller ta den støyten. Da har du i hvert fall et snev av egen vilje og innser at dette ikke er noe. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TopModel …Dette program er bare alt for redigert og iscenesatt. Sesong etter sesong. Jeg så litt på den amerikanske det første året (med Tyra Banks) men mistet rett fort interessen. Ingen av "vinner" jentene som virkelig blir internasjonal modell uansett.
|
|
|
#12 |
|
sporadisk
Sv: TopModel …
Det er sant det. Noen av de som har vunnet i AMericas next Top Model har ikke engang fått den kontrakten som de "vant".
|
|
|
#13 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TopModel …Jeg ser på det sammen med datteren min og vi var enige om at det er litt spesielt å nekte å klippe håret når du først har meldt deg på... Det kommer knapt som noen overraskelse at de skal "skifte stil".
|
|
|
|
#14 |
|
Ringskrømt
|
Det ser ut til at det har blitt en trend å være dramaqueen, småfrekk og dum. Jeg husker tilbake til den første Top Model-serien, og da var jentene faktisk jordnære, hardtarbeidende og helt OK jenter. Nå er det om å gjøre og velge de som lager mest drama, som baksnakker og som nekter å ta imot råd fordi "jeg driter i hva alle andre sier, jeg har rett uansett". Det legges mer vekt på "underholdningen" og mindre vekt på det de faktisk er på jakt etter. En toppmodell. Synd for de når de sitter igjen med en klysete drittunge som ikke takler å bli varm på bena. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: TopModel …Ser ikke på... boooring! At Jan Thomas og Vendela K drev forhåndsreklame, hjalp vel heller ikke på. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
rakkarpus
|
Mye enig her ja. Dessuten er alle disse reality-programmene så veldig fokusert på utstemming. Var en leder i Aftenposten om dette for ikke lenge siden, at de mente disse programmene nørte opp under at det nesten blir lovlig å mobbe folk. |
|
|
|
![]() |
|
|