Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

TopModel …

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 10:46   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

TopModel …

...ser jeg ikke på, men nå har jeg akkurat brukt en time på å lese VG og dagbladet, og det som hører med TopModel på disse sidene Ble litt gira da jeg leste om hun som røk ut fordi hun ikke ville klippe håret sitt.
Og at JanThomas sa at hun viste lite takknemlighet og respekt for de andre 1600 jentene som ikke kom med i showet...Bare fordi hun ikke ville gjøre som de sa??? Herregud...Jeg blir så provosert...Og klarte ikke å unngå å engasjere meg..

Gammel 23-09-08, 10:49   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TopModel...

Jeg følger heller ikke med. Har bare så vidt sett innimellom. Jeg synes de går altfor langt med mange ting spør du meg.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 10:51   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare det med å få småjenter til å kline med hverandre på første fotoshoot er jo å gå laaaangt over grensen. :kvalm:

Gammel 23-09-08, 10:58   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Bare det med å få småjenter til å kline med hverandre på første fotoshoot er jo å gå laaaangt over grensen. :kvalm:

Er det ikke det småjenter driver med for tiden, da? Det har jeg lest.

Det lille jeg har sett av programmet syntes jeg viser bortskjemte drittunger som ikke er i stand til å utføre noe som helst som krever innsats. Begynne å grine fordi du skal sitte stille og posere? Ungdommen nå til dags osv. Skulle hatt juling og ikke mat.

Gammel 23-09-08, 11:01   #5
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Har verken sett det eller giddet å lest noe om det. Fikk med meg det om håret da, men er ikke det en ting som går igjen da? At minst en må klippe seg?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 11:12   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ungdommen nå til dags osv. Skulle hatt juling og ikke mat.

De jentene der ser ikke ut til å ha fått allverdens med mat.

Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 11:13   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville de bedt to gutter på 16-17 år om å kline med hverandre? Kjenner det rykker i feministnerven min når jeg leste det i avisa, men har ikke laget noen tråd da jeg ikke har sett nevnte program og kanskje misforstått helt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 11:19   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

De jentene der ser ikke ut til å ha fått allverdens med mat.

Nei, det er sant. Men bittelitt stamina burde de kanskje ha fått med seg hjemmefra. Hadde noen av de bortskjemte drittungene uten arbeidsmoral vært min unge hadde jeg dødd av skam.

Gammel 23-09-08, 11:41   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei, det er sant. Men bittelitt stamina burde de kanskje ha fått med seg hjemmefra. Hadde noen av de bortskjemte drittungene uten arbeidsmoral vært min unge hadde jeg dødd av skam.

Haha, jeg er enig, bortskjemte, nykkete og kravstore. Er de så virkelighetsfjerne at de ikke har fått med seg hva yrket går ut på før de blir med i programmet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 11:44   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke sett annet enn det som står i avisene, men jeg synes det var fair å nekte å klippe håret, og heller ta den støyten. Da har du i hvert fall et snev av egen vilje og innser at dette ikke er noe.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:25   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: TopModel …

Dette program er bare alt for redigert og iscenesatt. Sesong etter sesong. Jeg så litt på den amerikanske det første året (med Tyra Banks) men mistet rett fort interessen. Ingen av "vinner" jentene som virkelig blir internasjonal modell uansett.

Gammel 23-09-08, 16:26   #12
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Dette program er bare alt for redigert og iscenesatt. Sesong etter sesong. Jeg så litt på den amerikanske det første året (med Tyra Banks) men mistet rett fort interessen. Ingen av "vinner" jentene som virkelig blir internasjonal modell uansett.

Det er sant det. Noen av de som har vunnet i AMericas next Top Model har ikke engang fått den kontrakten som de "vant".

Gammel 23-09-08, 16:44   #13
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser på det sammen med datteren min og vi var enige om at det er litt spesielt å nekte å klippe håret når du først har meldt deg på... Det kommer knapt som noen overraskelse at de skal "skifte stil".

Gammel 23-09-08, 17:03   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Haha, jeg er enig, bortskjemte, nykkete og kravstore. Er de så virkelighetsfjerne at de ikke har fått med seg hva yrket går ut på før de blir med i programmet.

Det ser ut til at det har blitt en trend å være dramaqueen, småfrekk og dum. Jeg husker tilbake til den første Top Model-serien, og da var jentene faktisk jordnære, hardtarbeidende og helt OK jenter. Nå er det om å gjøre og velge de som lager mest drama, som baksnakker og som nekter å ta imot råd fordi "jeg driter i hva alle andre sier, jeg har rett uansett". Det legges mer vekt på "underholdningen" og mindre vekt på det de faktisk er på jakt etter. En toppmodell. Synd for de når de sitter igjen med en klysete drittunge som ikke takler å bli varm på bena.

Synes ikke dere at det legges veldig vekt på jeg-et for tiden? Ungdommen skal være så überselvstendig at de ikke klarer å fungere i gruppe og de skal for Guds skyld ikke ta til seg råd og erfaringer for de er visst oppvokst med "jeg vet best".

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 17:08   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser ikke på... boooring! At Jan Thomas og Vendela K drev forhåndsreklame, hjalp vel heller ikke på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 18:11   #16
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det ser ut til at det har blitt en trend å være dramaqueen, småfrekk og dum. Jeg husker tilbake til den første Top Model-serien, og da var jentene faktisk jordnære, hardtarbeidende og helt OK jenter. Nå er det om å gjøre og velge de som lager mest drama, som baksnakker og som nekter å ta imot råd fordi "jeg driter i hva alle andre sier, jeg har rett uansett". Det legges mer vekt på "underholdningen" og mindre vekt på det de faktisk er på jakt etter. En toppmodell. Synd for de når de sitter igjen med en klysete drittunge som ikke takler å bli varm på bena.

Synes ikke dere at det legges veldig vekt på jeg-et for tiden? Ungdommen skal være så überselvstendig at de ikke klarer å fungere i gruppe og de skal for Guds skyld ikke ta til seg råd og erfaringer for de er visst oppvokst med "jeg vet best".

Mye enig her ja. Dessuten er alle disse reality-programmene så veldig fokusert på utstemming. Var en leder i Aftenposten om dette for ikke lenge siden, at de mente disse programmene nørte opp under at det nesten blir lovlig å mobbe folk.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 18:12   #17
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Dessuten er jeg ganske lei av jan Thomas nå

Jeg kjøper ikke her og nå og se og hør, men han har jo vært på forsidene til disse bladene i flere måneder i strekk nå..

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.