|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En hyllest til høye hælerEller rettere sagt en hyllest til dere der ute som faktisk ser vakre og elegante ut der dere svever avgårde på høye hæler. Sist redigert av Obelix : 24-09-08 kl 00:24. Årsak: Jeg hadde ihvertfall skrevet gjennomført feil |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En hyllest til høye heler.Vel, det er vel ulikt hva som kvalifiserer til høye hæler. Til tross for min høyde, elsker jeg høye hæler i de fleste varianter. Synes ikke det er så ille å gå med, men velger lave sko til tur osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Sv: En hyllest til høye heler
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: En hyllest til høye helerFøttene går stort sett fint for min del, hvis skoene er gode, men ryggen min ber om nåde etter ganske kort tid på hæler som er mer enn 4 cm eller deromkring. Jeg kjenner liksom prolapsene tyte ut, så det begrenser seg hvor ofte jeg tar sjansen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Sv: En hyllest til høye helerJeg glemte å nevne at venstre hofta mi er død |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: En hyllest til høye helerDet kommer an på skoen.
|
|
|
#9 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: En hyllest til høye heler
Å, trodde du mente sånn generelt. Altså konkluderte jeg med at det er ikke rart du sliter med høye hæler når du har en død hofte. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
nygift
|
Sv: En hyllest til høye hælerJeg lever på høye heler (og buffalo boots
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En hyllest til høye hæler
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: En hyllest til høye hælerMen 7 cm er da veldig høyt på jobbsko/sko til daglig? Jeg bruker vel ikke så høye på fest engang. Liker litt høyde, men får ofte litt vondt under beina, ja. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: En hyllest til høye hæler..og hvis man må bruke is-spray på beina fordi man går med for høye hæler, så synes jeg nesten man burde revurdere skoa |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: En hyllest til høye hælerJeg kjøper omtrent uten unntak høye hæler som er gode å gå i. Det er ikke alltid høyden på hælen det kommer an på, men hvordan den er plassert under skoen (lærte jeg av en informativ og flink dame i en skobutikk). Clarks har enkelte sko og støvletter som både er fine og gode å gå i. Acne har noen (grusomt dyre, men ufattelig fine) støvletter som jeg klarer å gå lenge i uten problem.
|
|
|
#16 |
|
Pen. Så det så.
Sv: En hyllest til høye hælerJeg fikk endel misunnelige blikk fra andre damer da jeg valset i høyhæler til uke 37 (rett før permisjonen).
|
|
|
#17 |
|
med tunga på styret
Sv: En hyllest til høye hælerDu må øve Obelix |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Sv: En hyllest til høye hæler
Jeg kan tenke meg at du fikk en del blikk da ja. Jeg husker jeg var helt himmelfallen når jeg så en mamma i barnehagen gå i 17. mai tog i åttende måned på høye hæler. Helt utrolig at det går.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En hyllest til høye hælerMin rygg liker høye hæler. Jeg står og går nemlig mer riktig med høye heler - jeg får en penere og bedre holdning. Sist redigert av Pelen : 23-09-08 kl 22:39. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: En hyllest til høye hælerJeg har skodilla, men eier omtrent ikke høyhælte sko, i alle fall ikke støvletter/skoletter. Etter noen desperate forsøk på å bli mer damete og litt mer sexy, har jeg konkludert med at høye hæler ikke er min greie. Mulig jeg ser stilig ut, men prosjektet stjeler altfor mye energi og godt humør. Konklusjon: Jeg er langt mer sjarmerende i flate sko. |
|
![]() |
|
|