Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 22:31   #101
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Nei, laster ikke ned, venter spent på hver torsdag. Mer tortur enn annet, egentlig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:37   #102
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey! Bruk spoilertag please!

Eller kanskje dere ikke røpet noe som ikke har vært vist på norsk TV ennå?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:38   #103
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsker karakteren hans, men kun fordi det er en serie. Hadde jo aldri likt mennesket om han var slik i virkeligheten. Han er skikkelig kul, synes jeg.
Tror ikke FBI-agenten (som jeg også elsker, og har elsket siden jeg var 15 år gammel hehe) klarer å drepe alle, men det sier jo seg selv. Håper han ikke dreper T-Bagen min iallefall. :angst:

Laster du det ned? I så fall er du nok like svett som meg på hvordan det blir i morgen, jeg trodde jeg skulle svime av sist.

Jeg laster ned... Vil du vite??

Gammel 20-11-06, 22:38   #104
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, har ikke røpt noe. Jeg vet ikke mer enn det som går på TV, så jeg er safe.

Gammel 21-11-06, 00:24   #105
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Jeg laster ned... Vil du vite??

Fikk du inntrykk av at JEG ikke lastet det ned selv? Jeg gjør nemlig det, ser du.

Jeg har ikke røpt noe, kunne ikke falt meg inn. Men jeg kan iallefall si så mye som at episode 11 sluttet helt jævlig, og jeg gleder meg ihjel til den nye som kommer i morgen!!

Gammel 21-11-06, 00:27   #106
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Fikk du inntrykk av at JEG ikke lastet det ned selv? Jeg gjør nemlig det, ser du.

Jeg har ikke røpt noe, kunne ikke falt meg inn. Men jeg kan iallefall si så mye som at episode 11 sluttet helt jævlig, og jeg gleder meg ihjel til den nye som kommer i morgen!!

Jeg venter bare på at han skal hente legen, jeg.

Gammel 21-11-06, 19:34   #107
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aha ja ok. Jeg husker ikke hva som skjedde sist engang jeg.. Har litt sånn teflon når det gjelder serier. Men spennende er det da ihvertfall

Gammel 21-11-06, 19:37   #108
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Jeg syntes det var veldig fint, kjolen og

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 00:00   #109
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg synes ikke kjolen var det helt store, og bakgrunnen var sikkert ikke helt gjennomtenkt, men ...hun ser bare såååå lykkelig ut :hjerte:
Jeg satt og så det famøse Oprah-showet der Tom angivelig tok helt av (synes ikke det heller jeg da, men....) og da hun (Katie) kom ut på slutten, det var stjerner i øyenene hennes da hun så på Tom og hvisket I Love You. Synes de er søte jeg....

Gammel 23-11-06, 10:33   #110
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et veldig fint bilde Men istedetfor å bøye nakken inn (for å se like høy ut som Tom Cruise), så skulle rettet seg opp og vist at det faktisk er lov å elske en mann som er lavere enn seg selv
Men ellers et fint bile

Gammel 24-11-06, 11:27   #111
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er jo pene mennesker, så joda...men kjolen imponerer meg ikke - "klassisk med et snev av bløtkake" på en måte. MEN fotografen imponerer meg ikke. Den bakgrunnen er jo helt merkelig. Hvor er de? I en grotte? bak en råtten hekk? - Ser ut som et bilde en av gjestene har tatt framfor en profesjonell fotograf.

Tror ryggen og det litt anspente smilet til katie er følge av uheldig knebøy ja...

Men Katie ser veldig forelsket ut ja! (Hun drømte jo sikkert om Tom Cruise da hun var fjortis og ikke noen stjerne)

Sist redigert av Che : 24-11-06 kl 11:34.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 11:35   #112
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjolen er ikke min smak, mannen er ikke min smak, bildet er helt vanlig - og jeg driter i hele bryllupet

Men det er flott at folk finner hverandre

Gammel 24-11-06, 15:08   #113
Mayasmum
Fullverdig medlem

Mayasmum sin avatar

Hvor: Maidstone, Kent, England
Mayasmum er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg synes bakgrunnen tok for mye av oppmerksomheten. De ser jo knøttandes små ut! Dessuten er det noe med lyset som tar helt fargen fra dem. Nei, likte ikke

hehe.... tom er jo knoettandes liten..... jeg har sett han i London og han er skjaere reine Hobbiten.....

lurer paa hvordan de fikk han til aa se like hoey ut som Kate da... staar hun i et hull?

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 17:45   #114
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mayasmum, her.

hehe.... tom er jo knoettandes liten..... jeg har sett han i London og han er skjaere reine Hobbiten.....

lurer paa hvordan de fikk han til aa se like hoey ut som Kate da... staar hun i et hull?

Jeg har danset skulder mot skulder med Tom Cruise i Orlando en gang....og han er bitteliten og pinglete

Gammel 24-11-06, 18:00   #115
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vicktoria B hadde forresten svart kjole i dette bryllupet (jmf en tråd vi hadde om DET )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:40   #116
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Synes det var koselig bildet!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:47   #117
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vicktoria B hadde forresten svart kjole i dette bryllupet (jmf en tråd vi hadde om DET )

Jepp! og en stor svart hatt som de i amerikanske medier har omtalt som en UFO

Gammel 27-11-06, 23:15   #118
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Her er flere bilder, for de som vil se:
http://www.tomkatcrazy.com/the-tomka...ures/#more-346

http://www.tomkatcrazy.com/new-tomka...ures/#comments

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 16:26   #119
devon
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja noe 80-tallsbløtkake ja. Haddet forventet noe mere stil over håret. Ja hun bøyer knærne da ho erhøyre en Tommegutten.

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 16:27   #120
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gådd, det var jævlig.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.