Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 12:21   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie

Hva syns dere om kjolen da? Jeg kunne ikke dy meg, måtte snoke litt.



Litt bløtkake?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:28   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

De er jo flotte, men er ikke imponert over kjolen. Litt bløtkake, 80 talls?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:37   #3
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Bildet var jo fint , men trodde da virkelig at kjolen skulle være litt mere spesiell. Så hengete hun så ut i ruggen på bildet . Nervøs kanskje ?

  Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:49   #4
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Dragonfly, her.

Bildet var jo fint , men trodde da virkelig at kjolen skulle være litt mere spesiell. Så hengete hun så ut i ruggen på bildet . Nervøs kanskje ?

Ser ut som om hu bøyer seg ned for å bli like "kort" som n`Tom...

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:32   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Stakkars jente. Stakkars, stakkars jente.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:34   #6
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Syns hun kledde kjolen jeg.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:38   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Stakkars jente. Stakkars, stakkars jente.



Kjolen er definitivt ikke min stil...

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:41   #8
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

De er jo flotte, men er ikke imponert over kjolen. Litt bløtkake, 80 talls?

Helt enig. Hadde virkelig trodd at hun skulle ha en mer spesiell kjole.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:43   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Helt enig. Hadde virkelig trodd at hun skulle ha en mer spesiell kjole.

Det er nok Tom som har bestemt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:53   #10
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er nok Tom som har bestemt.

Åffkårs. Hadde trodd han hadde bedre smak da.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:54   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er nok Tom som har bestemt.

Ja, han har jo noen merkelige meninger.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:54   #12
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Jeg synes bakgrunnen var det fineste på hele bildet!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:56   #13
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg synes bakgrunnen var det fineste på hele bildet!



Jeg synes den var skrekkelig forstyrrende.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:58   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.



Jeg synes den var skrekkelig forstyrrende.

Kanskje derfor det var den jeg merket meg

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:10   #15
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.



Jeg synes den var skrekkelig forstyrrende.


Og spesielt når de står så langt til høyre i bildeflaten synes jeg den blir altfor dominerende.
Brudekjolen er ikke min stil, men sikkert dyr nok.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:15   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Jeg synes bakgrunnen tok for mye av oppmerksomheten. De ser jo knøttandes små ut! Dessuten er det noe med lyset som tar helt fargen fra dem. Nei, likte ikke

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:30   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Dragonfly, her.

Så hengete hun så ut i ruggen på bildet . Nervøs kanskje ?

Hun forsøker vel kanskje å strekke seg ned til mannen sin som er nesten et halvt hode lavere. Hun bøyer vel i knærne ser det ut som...og dermed blir hun litt krum i ryggen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:34   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Kjolen er ikke min smak, men den er veldig moderne. "kake-kjolene" er på full fart inn...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:37   #19
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Syns den var litt kul jeg, men sløret var ikke helt min greie..Hadde kanskje blitt penere med et helt slør istedet for lagene..Det ble litt mye med både slør og kjole i kakeform..

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:41   #20
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Jeg syns kjolen var helt grei og bildet helt ordinært.

Selv om jeg mange ganger har løftet på øyenbryna over den kjære Tom så er jeg sikker på at mye av "galskapen" han er oppspinn og overdrivelser fra pressen. Jeg tror slett ikke han er noe nazi som bestemer alt over Katie.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no