Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ok, jeg innrømmer det!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-08, 12:54   #61
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, jeg innrømmer det!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg gidder ikke bruke penger på å kjøpe Se&Hør, der går grensa. Men jeg kan gjerne inrømme at jeg leser det hos svigermor.

Sånn er jeg også, men her må svigermor byttes ut med "ei venninne"

Nå skal det sies at jeg leser alle ukeblader om jeg kommer over dem - Norsk ukeblad hos min mor, familien og hjemmet hos min svigermor. Jeg er rett og slett skamma lett å underholde.

Dagbladet kjøper jeg for øvrig en og annen lørdag - og som sagt: Er vel ikke særlig mye bedre det heller.

Gammel 27-09-08, 12:57   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Noen ganger har jeg visst om sladder før det kommer i S&H, for en makt!

Den skjønte jeg ikke i det hele tatt. Hva slags makt? Og du er klar over at det stort sett er oppspinn i S&H?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 13:20   #63
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Se & Hør og Dagbladet og VG. Det går vel ut på det samme.

Amen!

Gammel 27-09-08, 13:30   #64
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt fascinert av at mange ser ut til å oppfatte Se&Hør som så... definerende, jeg.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 13:50   #65
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Godt tabloidene har noe for enhver smak, da. Du kan lese om Rimi-Hagen og jeg kan lese om skadeproblemene i Arsenal.

Jeg mente S&H er kjedelig, hihi men det er foresten sport også Moahahaha

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 15:06   #66
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg er litt fascinert av at mange ser ut til å oppfatte Se&Hør som så... definerende, jeg.

Hva mener du med "definerende"?

Gammel 27-09-08, 15:14   #67
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Det hender jeg kjøpe Se & Hør, men det er sjeldent. Men jeg abonnerer på en del andre blad. Jeg leser en del blader, som sovemiddel på sengekanten. Er så vanskelig å holde bok når man ligger på siden. Jeg leser alt fra Norsk ukeblad til Dine Penger & Illustrert Vitenskap.
Vil forresten si at jeg finner det merkelig at "alle" leser det hos andre. Noen jo kjøpe Se & Hør ifølge salgstallene de har!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 15:18   #68
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg synes det er litt rart du har et behov for å innrømme at du leser S&H .

Her er det snakk om å tørre å stå for den man er. Det er mange som ikke kjøper Se&Hør, men de leser det. Hvordan stemmer det med opplagstallene?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hadde nok ikke laget en egen tråd om det, men jeg synes det er enda rarere at folk gidder å bruke energi på å dømme folk som leser det. Dere vet ikke noe om meg selv om jeg "nedverdiger" meg til å lese litt mindre kultivert lektyre..... Jeg går i operaene og.

Det er jo bare litt adspredelse, som f.eks. å se på Greys Anatomi - greit å hvile øya på, men ikke akkurat kilde til åndelig påfyll. Jeg leser også skjønnlitteratur, men det er også godt og slappe av med noe som ikke krever hjerneaktiviet.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Den skjønte jeg ikke i det hele tatt. Hva slags makt? Og du er klar over at det stort sett er oppspinn i S&H?

Kicket over å vite "noe" om en kjendis lenge før det står noe sted - det er en litt syk makt- Jeg vet noe som ikke du vet osv... (Jada, vet jeg er enkel til tider)

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 15:20   #69
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Se og hør er perfekt mens jeg sitter hos frisøren med farge i håret og ikke kan ha brillene på sånn at jeg orker å lese ei bok, og forsidene er grei underholdning når jeg står i kø på matbutikken. Noe annen verdi kan jeg ikke se at bladet har.

Gammel 27-09-08, 15:21   #70
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kicket over å vite "noe" om en kjendis lenge før det står noe sted - det er en litt syk makt- Jeg vet noe som ikke du vet osv... (Jada, vet jeg er enkel til tider)

Jeg kan skjønne at det er et "kick", hvis man nå er opptatt av sånt, men jeg også lurte på hva du mener med makt. Hvem er det du føler at du har makt over ved å vite om noe sånt? Den aktuelle kjendisen, eller oss som ikke vet det, eller ...?

Gammel 27-09-08, 15:25   #71
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva mener du med "definerende"?

At det sier så til de grader mye mer om folk enn at de eventuelt har dårlig smak i bladvalg.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 15:26   #72
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Dostoff.

Nemlig - perfekt dolektyre når man er hos svigers. Lese skit for å få ut skit.

Og siden det blir spurt om hvem som kjøper Se&Hør, for noen må jo gjøre det ut fra opplagstallene - min svigermor er en av dem.

Gammel 27-09-08, 15:27   #73
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kan skjønne at det er et "kick", hvis man nå er opptatt av sånt, men jeg også lurte på hva du mener med makt. Hvem er det du føler at du har makt over ved å vite om noe sånt? Den aktuelle kjendisen, eller oss som ikke vet det, eller ...?

Who cares!! Det er bare å kjenne på følelsen, ingen trenger å vite om det.
Makt må ikke brukes, kan godt bare kjennes på. Hvis det gjør dagen min bra ved å tro at jeg har makt over noen, så spiller det ingen rolle om det stemmer eller ikke - en slags selvhypnose, feelgood, what ever!!
Trenger ikke være logisk en gang .

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 15:53   #74
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Makt må ikke brukes, kan godt bare kjennes på. Hvis det gjør dagen min bra ved å tro at jeg har makt over noen, så spiller det ingen rolle om det stemmer eller ikke - en slags selvhypnose, feelgood, what ever!!

Oj, dette kjente jeg ble i overkant psyko...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 15:59   #75
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jøss. Jeg kjenner jeg er glad for at det er andre ting som gjør dagen min bra.

Gammel 27-09-08, 16:01   #76
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leser Se & Hør? Er det noe å lese der da? Det er jo bare bilder?

Nei, jeg leser ikke Se og Hør. Ikke fordi jeg er så skikkelig, men fordi jeg driter i hvem Vendela dater, hvor Mette Marit kjøper kjolene sine, hvor mye Carl I Hagen spiser til frokost, hvor mye Dorte Skappel veier og hvem Rune Rudberg har seg med. I tillegg spyr jeg av hvordan "ukebladet" behandler folk og hvordan de "jobber".

Me too.

Jeg er opptatt av hva som skjer i livene til folk jeg kjenner - men i kjendisenes liv? Nei.

Gammel 27-09-08, 16:05   #77
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Makt må ikke brukes, kan godt bare kjennes på.

Greit nok, men hvis det ikke en gang er noe som kan brukes, så er det ikke makt. Da er det bare "gleden over å vite noe andre ikke vet". Og den må du gjerne ha i fred for min del, altså - jeg synes bare ikke "makt" er en riktig betegnelse for det.

Gammel 27-09-08, 16:09   #78
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Før kjøpte jeg alltid bladet. Aldri en tirsdag uten. Så kom fredagsutgaven og jeg kjøpte det også. Helt til facebook kom og SEHER.NO så sluttet jeg å kjøpe det hver uke. Nå kjøper jeg kun påske og julenummerutgavene, eller en sjelden gang hvis det er en spennende forside.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 16:16   #79
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og jeg dumpet faktisk frisøren min fordi han hentet S&H til meg. MEG, liksom?

I tabloidene står det nå litt mer enn kun kjendisstoff (sport, blant annet), så jeg synes ikke sammenligningen er helt rett.

Det skal innrømmes at jeg også forundrer meg over sammenligningen mellom Se og Hør og tabloidene. Jeg leser aldri VG, men kjøper Dagbladet hver lørdag. Der finner jeg alltid mange interesante artikler skrevet av oppegående og flinke journalister.

Gammel 27-09-08, 16:17   #80
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hadde nok ikke laget en egen tråd om det, men jeg synes det er enda rarere at folk gidder å bruke energi på å dømme folk som leser det. Dere vet ikke noe om meg selv om jeg "nedverdiger" meg til å lese litt mindre kultivert lektyre..... Jeg går i operaene og.

Jaha. Men jeg skjønner ikke hvorfor du quotet meg?

Her er det snakk om å tørre å stå for den man er.

Javel. Jeg synes det er en rimelig uinteressant ting å stå frem med. Men det er fint du vet hvem du er, og står for det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.