|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!
Sånn er jeg også, men her må svigermor byttes ut med "ei venninne"
|
|
|
#64 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg er litt fascinert av at mange ser ut til å oppfatte Se&Hør som så... definerende, jeg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Jeg mente S&H er kjedelig, hihi men det er foresten sport også Moahahaha |
|
|
|
|
|
#66 |
|
flisespikker
|
Hva mener du med "definerende"?
|
|
|
#67 |
|
Tåler regn
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Det hender jeg kjøpe Se & Hør, men det er sjeldent. Men jeg abonnerer på en del andre blad. Jeg leser en del blader, som sovemiddel på sengekanten. Er så vanskelig å holde bok når man ligger på siden. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Her er det snakk om å tørre å stå for den man er. Det er mange som ikke kjøper Se&Hør, men de leser det. Hvordan stemmer det med opplagstallene?
Det er jo bare litt adspredelse, som f.eks. å se på Greys Anatomi - greit å hvile øya på, men ikke akkurat kilde til åndelig påfyll. Jeg leser også skjønnlitteratur, men det er også godt og slappe av med noe som ikke krever hjerneaktiviet.
Kicket over å vite "noe" om en kjendis lenge før det står noe sted - det er en litt syk makt- Jeg vet noe som ikke du vet osv... (Jada, vet jeg er enkel til tider) |
|
|
|
|
|
#69 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Se og hør er perfekt mens jeg sitter hos frisøren med farge i håret og ikke kan ha brillene på sånn at jeg orker å lese ei bok, og forsidene er grei underholdning når jeg står i kø på matbutikken. Noe annen verdi kan jeg ikke se at bladet har.
|
|
|
#70 |
|
flisespikker
|
Jeg kan skjønne at det er et "kick", hvis man nå er opptatt av sånt, men jeg også lurte på hva du mener med makt. Hvem er det du føler at du har makt over ved å vite om noe sånt? Den aktuelle kjendisen, eller oss som ikke vet det, eller ...?
|
|
|
#71 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
At det sier så til de grader mye mer om folk enn at de eventuelt har dårlig smak i bladvalg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Nemlig - perfekt dolektyre når man er hos svigers. Lese skit for å få ut skit.
|
|
|
#73 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Who cares!! Det er bare å kjenne på følelsen, ingen trenger å vite om det. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
seru
|
Oj, dette kjente jeg ble i overkant psyko... |
|
|
|
|
|
#75 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Jøss. Jeg kjenner jeg er glad for at det er andre ting som gjør dagen min bra.
|
|
|
#76 |
|
By the Sea
|
Me too.
|
|
|
#77 |
|
flisespikker
|
Greit nok, men hvis det ikke en gang er noe som kan brukes, så er det ikke makt. Da er det bare "gleden over å vite noe andre ikke vet". Og den må du gjerne ha i fred for min del, altså - jeg synes bare ikke "makt" er en riktig betegnelse for det.
|
|
|
#78 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Før kjøpte jeg alltid bladet. Aldri en tirsdag uten. Så kom fredagsutgaven og jeg kjøpte det også. Helt til facebook kom og SEHER.NO så sluttet jeg å kjøpe det hver uke. Nå kjøper jeg kun påske og julenummerutgavene, eller en sjelden gang hvis det er en spennende forside. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
By the Sea
|
Det skal innrømmes at jeg også forundrer meg over sammenligningen mellom Se og Hør og tabloidene. Jeg leser aldri VG, men kjøper Dagbladet hver lørdag. Der finner jeg alltid mange interesante artikler skrevet av oppegående og flinke journalister.
|
|
|
#80 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jaha. Men jeg skjønner ikke hvorfor du quotet meg?
Javel. Jeg synes det er en rimelig uinteressant ting å stå frem med. Men det er fint du vet hvem du er, og står for det.
|
![]() |
|
|