|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Poden har Timberland goretex høstsko han også, og vi har vært fornøyd med de. Han har aldri blitt våt i dem, men jeg tror ikke han har hoppet så mye i sølepyttene med dem heller da.
|
|
|
#23 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?
Jeg mente faktisk Geoxx-skoene.
|
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Vi har noen Timberland fra XXL. De kostet 400,- og jeg har kjøpt dem litt store og lagt i såle. Planen er at han skal bruke dem til våren også. De er såpass mye ute i barnehagen at jeg syntes han trengte noe slikt. Det kan godt drøye et par måneder her før vinterskoene må frem. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Dere som har unger sånn i 2 års alderen, har dere flere enn et par vintersko til de? Eller holder det med støvler og vintersko?
|
|
|
#27 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?
Vi kjøpte disse! Og er foreløpig meget fornøyd, bortsett fra stiv pris... (749,-) Men han hadde bare joggesko, gummistøvler og tunge vinterstøvler - så skosamlingen hans er jo komplett med denne. For all slags bruk. Jeg syns liksom det var litt stusselig å ha joggesko til høst/vinterdressen.
|
|
|
|
#28 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Vi har kjøpt Viking Goretex til 3-åringen som overgangsko. De var betydelig lettere enn de andre de hadde i butikken.
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Vi har ogsdå kjøpt viking som vinterstøvler - de som Skoringen hadde tilbud på.
|
|
|
#31 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips på høstsko til en treåring?[quote=Skytte;1202658]Vet ikke om de er gode eller ei, men vi har i allefall kjøpt disse høstskoene fra Timberland til Poden:
|
|
|
#32 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Ja, vi kjøpte altså Geox sine høststøvletter for kr 749,-
|
|
|
|
#33 |
|
Ute på tur
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Oi, så kjipt Amelie! Vi har de samme skoene og har ikke hatt dette problemet. Han har blitt våt to ganger, men ingen sko er vanntette fra toppen, så når han vasser over anklene så blir han våt... Bhg har nå tatt hintet og bruker støvler på slike dager.
|
![]() |
|
|