|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du noen gang blitt slått av din forelder i løpet av oppveksten? | |||
| Jeg har blitt slått en gang |
|
21 | 16,28% |
| Partneren min har blitt slått en gang |
|
1 | 0,78% |
| Jeg har blitt slått flere ganger |
|
31 | 24,03% |
| Partneren min har blitt slått flere ganger |
|
9 | 6,98% |
| En av oss har blitt slått ved en eller flere anledninger |
|
4 | 3,10% |
| Begge har blitt slått ved en eller flere anledninger |
|
8 | 6,20% |
| En av oss har vært utsatt for knipsing og harde klaps på rumpen, noe vi ikke anser som "å slå" |
|
18 | 13,95% |
| Begge har vært utsatt for knipsing og harde klaps på rumpen, noe vi ikke anser som "å slå" |
|
6 | 4,65% |
| Alternativ 7 eller 8, men anser det som å "slå"/ være fysisk voldelig |
|
24 | 18,60% |
| Ingen av oss har blitt slått noen gang (ei heller knipset/dasket) |
|
34 | 26,36% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Inspirert av Maz sin spørris her, så ville jeg lage en poll om oss foreldre. Har vi noen gang i løpet av oppveksten blitt slått av en av våre foreldre?
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Nei. |
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2
Jeg har flyttet stemmen (sier fra, så ikke flere modder gjør det).
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Og jeg har aldri blitt slått, hverken av foreldre eller andre voksne.
|
|
|
#9 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Har aldri blitt slått, knipset eller dasket hverken av foreldre eller andre voksne. Vet at en av mine nære venner ble fysisk mishandlet av sin mor i oppveksten, det har gitt dype sår hos henne. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg har aldri blitt slått.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg fikk klaps på stumpen rett som det var. Ble holdt hardt i armen også (det sluttet hun med da jeg begynte å rope AUU ikke klyp |
|
|
|
#13 |
|
*_*
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Ingen av oss har blitt slått noen gang (ei heller knipset/dasket)
|
|
|
|
#14 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg fikk ris på rumpa en gang. Da hadde jeg klippet i stykker combicampen, så jeg fortjente det nok. Men jeg ville funnet en annen straff for mine barn, som ikke var fysisk. Mannen min derimot fikk stadig ris på rumpa og han mener den dag i dag at det er greit. Jeg jobber med å få han til å forstå at ungene blir redde for han om han skulle slå. At det er vel ikke det vi vil. Han har ikke gjort slått noen. Jeg truer med å ta med ungene og flytte om han straffer de fysisk. Og hadde det skjedd hadde jeg flyttet på dagen.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg har fått ris på "blanke messingen" flere ganger av pappa og mamma syntes det var så praktisk at jeg hadde langt hår, da var det lettere å lugge meg...... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg har aldri blitt slått. Mannen min har fått ris på blanke messingen.
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg stemte jeg har fått klaps og ikke definerer det som å slå. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Klaps på rumpa og på hendene. Høvdingen fikk juling. |
|
|
|
![]() |
|
|