|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg syns forresten det er hyggelig med alt vi gjør sammen eller der vi deler en oppgave.
|
|
|
#63 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem lager til julen hos dere?
Det var slemt, Vimsen. Jovisst hjelper han til, men ikke så mye som deres menn da. Han hjelper på sin måte, men vask, rydd osv DET gjør han ikke nei. Har da ikke skrytt på meg noe!! |
|
|
|
|
|
#64 |
|
"De"
|
Åh kåmm ån!!!
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg vet ikke helt hva Dragen prøvde å si der, macy, men det vi andre prøver å si er at mennene våre ikke "hjelper". De drar sin del av lasset.
|
|
|
#66 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem lager til julen hos dere?Ja men det gjør vi også. Vi drar lasset sammen selv om jeg står for vask A/S |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem lager til julen hos dere?Vi handler inn julegaver sammen. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem lager til julen hos dere?Min kjære rydder, jeg vasker, han handler mat, jeg stryker, han lager all maten og jeg pynter. Julegaver handler vi sammen. Og sånn går nå dagan.
|
|
|
#71 |
|
Ustabil
|
Sv: Hvem lager til julen hos dere?Hjemme er jeg Sjef. Det har mannen min sagt at jeg kan få lov til å si. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem lager til julen hos dere?I år pyntet mannen og ungene før jeg stod opp, (jobbet sent kvelden før) og overrasket meg. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme som når mannen er "barnevakt" for sine egne unger når mor skal ut på byen?
|
![]() |
|
|