Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem lager til julen hos dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 14:04   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Jeg syns forresten det er hyggelig med alt vi gjør sammen eller der vi deler en oppgave.

Gammel 19-12-08, 14:23   #62
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hjelper han deg, altså, macy?

Nei han gjør ikke det. Hun bare skryter på seg.

Gammel 19-12-08, 14:37   #63
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Nei han gjør ikke det. Hun bare skryter på seg.

Det var slemt, Vimsen. Jovisst hjelper han til, men ikke så mye som deres menn da. Han hjelper på sin måte, men vask, rydd osv DET gjør han ikke nei. Har da ikke skrytt på meg noe!!

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:38   #64
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Det var slemt, Vimsen. Jovisst hjelper han til, men ikke så mye som deres menn da. Han hjelper på sin måte, men vask, rydd osv DET gjør han ikke nei. Har da ikke skrytt på meg noe!!

Åh kåmm ån!!!

Gammel 19-12-08, 14:38   #65
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke helt hva Dragen prøvde å si der, macy, men det vi andre prøver å si er at mennene våre ikke "hjelper". De drar sin del av lasset. Og at VI er glade for at vi har det sånn.

Gammel 19-12-08, 14:42   #66
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Ja men det gjør vi også. Vi drar lasset sammen selv om jeg står for vask A/S

Gammel 19-12-08, 14:47   #67
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Vi handler inn julegaver sammen.
Mannen handler inn maten m.m.
Jeg baker og pynter til jul, dette deltar mannen lite med. D.v.s det er han som rydder og vasker opp etter bakingen, så kanskje det kan sies at han deltar med det også.

Det er jeg som tar det meste av husarbeidet, men så er det mannen som lager julemiddagen da.

Er veldig fornøyd med denne ordningen jeg, så jeg skal ikke klage.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:37   #68
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jovisst hjelper han til, men ikke så mye som deres menn da.

Mannen min "hjelper ikke til" i sitt eget hus.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:54   #69
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

My point too.

Gammel 19-12-08, 16:02   #70
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min kjære rydder, jeg vasker, han handler mat, jeg stryker, han lager all maten og jeg pynter. Julegaver handler vi sammen. Og sånn går nå dagan.

I går kveld pusset jeg alt sølvtøyet, mens han stekte medisterkaker. Veldig hyggelig og sosialt.

Gammel 19-12-08, 16:15   #71
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Hjemme er jeg Sjef. Det har mannen min sagt at jeg kan få lov til å si.

Hos oss er det ganske enkelt. Jeg liker å ha kontroll, og jeg er god til å ha kontroll. Mannen syns det er koselig med jul, men er ikke begeistret for juleforberedelser. Jeg er heller ikke veldig begeistret for juleforberedelser, så det meste er på et minimum. Men i tomrommet som oppstår tar jeg kontrollen.

Så jeg kjøper gaver, pakker inn gaver, handler inn mat, baker pepperkaker med ungene. Pynting gjør vi felles, men det meste av vasking og sånt tar han.

Det funker for oss.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:33   #72
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

I år pyntet mannen og ungene før jeg stod opp, (jobbet sent kvelden før) og overrasket meg.
Jeg har aldri gått glipp av en julepynting før. Vi pleier å gjøre det sammen.
Juletreet setter han opp, ungene og jeg pynter det. Han tar det ned igjen når det er tid for sånt.
Vasking gjør vel han mest av om dagen.
Baking gjør barna og jeg. Julegavenhandlingen tar vi sammen.
Pakke inn gjør jeg, noe av det beste jeg vet å holde på med.
Maten lager jeg/svigermor, kommer ann på hvor vi skal være.
Oppvasken tar mannen om vi er hjemme.
Vi deler altså det meste.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 17:16   #73
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Samme som når mannen er "barnevakt" for sine egne unger når mor skal ut på byen?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 17:16   #74
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Passer det bedre med VI HJELPER HVERANDRE?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.