|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvem lager til julen hos dere?................. Sist redigert av Kråka : 02-03-09 kl 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Mannen min har overhodet ikke noe forhold til julen (jeg har presset ham til å bli litt mer julete da, jeg synes man bør gjøre en liten innsats når man er foreldre!) så hadde det ikke vært for meg, hadde det vel ikke engang vært juletre her i julen. Han gjør altså ingenting på eget initiativ, så her faller alt på meg. Han gjør det jeg ber ham om da, heldigvis (skulle bare mangle).
![]() |
#5 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?
"Full kontroll" er ingen presis betegnelse på det som foregår i mitt hjem noensinne. Særlig ikke før jul.
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg står for innkjøp av gaver, pynting og kaker/ mat. Mannen står for innkjøp av juletre og få det på fot og gave til meg. Han skal også få hjelpe meg med å pakke inn gaver for det synes jeg er drepende kjedelig!
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg skriver og sender kort. (fordi jeg liker det, og har flere jeg vil sende til)
![]() |
#9 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Vi gjør det meste sammen, som baking, lage mat til middagsgjester og handle julegaver.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg har ikke noe stort behov for å ha kontrollen selv, men mannen min kunne sikkert greid seg like fint uten julepynt og julekort og det meste sånn, i grunnen, så han tar ikke initiativ til så mye av det.
![]() |
#11 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg er pyntesjefen i familien, regisserer julekort og organiserer julesammenkomster\baking.
![]() |
#12 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?I år blir det nok meg som ordner det meste før jul. Mannen har altfor mye å gjøre på jobb så det er lange dager for han. Men på julaften får jeg masse hjelp, det er godt å ha en mann som kan lage mat alene og som ikke må "passes på" rundt grytene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg gjør 99% den siste 1 % er julegaven min som han må kjøpe selv, lillejulaften rett før stengetid.
![]() |
#14 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Kan svare jeg også. Jeg pynter huset og skriver julekortene, får dem sendt osv. Han kjøper gaver til meg, sine foreldre og guttene. Jeg handler gaver til resten. Maten lager vi sammen i juledagene, og det skjer sjelden ellers i året. Han hjelper også med juletreet, mens guttene og jeg pynter det. Og julevasken gjør jeg, helt alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Mannen er flinkest til husarbeid, baking og matlaging. Jeg er flinkest til gavekjøp, pynting og organisering. Vi gjør mye sammen, men i år faller nok mer på mannen enn normalt.
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Han rydder og vasker huset, kjøper gaver til sin familie og lager julemiddag. Jeg skriver og sender julekort, kjøper gaver til min familie og baker. Han pynter treet sammen med Frøkna. Jeg pynter resten av huset. Jeg tror vi begge er brukbart fornøyd med arbeidsdelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg gjør det meste, men mannen min bidrar på de områdene han får til. At jeg tar bakinga og gaveinnpakkinga gjør meg ingenting, men at jeg må ta all husvasken er lang kjedeligere.
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg gjør det meste, kjøper julegaver, handler mat(om vi er hjemme), pynter til jul. Han har ansvar for juletre, i år slipper han det siden vi skal bort.
![]() |
|
|