|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?
Signerer hvert ord. Det er ikke pent med symmetri alltid. Det betyr ikke at det skal være kaos, innredning MÅ være gjennomtenkt. Men ikke symmetrisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?
Det er jo noe helt annet. Man må tenke både linjer og balanse i innredning. Men ikke symmetri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Jeg var veldig mye mer symmetriavhengig før, og symmetriske uttrykk har nok fremdeles lettere for å tiltale meg enn usymmetriske. Men jeg synes f eks stua vår blir koseligere og lunere når den er "usymmetrisk", så jeg har slakket av mye. Jeg hadde aldri lys på hver side av et bilde osv, da.
![]() |
![]() |
#24 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn ja.
![]() |
#25 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Jeg er opptatt av balanse, men ikke symmetri. Likevel er det noe som har blitt symmetrisk, og andre ting som definitift er i ubalanse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Noen ganger passer det med symmetri, andre ganger ikke. I kjøkkenvinduet har jeg nå fire azalear, da står to på hver side. På stuebordet derimot står lys og blomster i den ene enden.
![]() |
#27 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Symetrisk, nei.
![]() |
#28 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() |
#29 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Nei, ikke symmetrisk, men en viss balanse skal det ha!
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Jeg "må ha" symmetri og rette liinjer, noe som gjør at jeg er helt udugelig til innredning. Det blir for mye, og det blir ikke pent.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 30-12-08 kl 07:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Har tro på forbedring
|
Stikker det mest i hjertet av det faktum at du har nisser i gangen, eller at du ikke har de plassert symmetrisk?
![]() |
#32 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Balansert usymmetri! Blir smårar av symmetri...
![]() |
#33 |
maler
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Ikke symmetri kanskje, men balansert må det være. Og av og til er det best balanse når det er helt uregelmessig, av og til må det være symmetrisk. Når jeg ser rundt meg her, er det ikke mye som henger på greip gitt. Alt for mye på alt for liten plass til at det kan bli noe i nærheten av pent... men i en perfekt verden, vil jeg ha mye luft. Og litt symmetri. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|