|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?
Hvor avhengig er du av symmetri når du innreder heimen? (eller i andre sitasjoner?)
![]() |
#2 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Veldig lite opptatt av symmetri. Da jeg var lita var noe av det morsomste jeg visste (ok, en mild overdrivelse, men dog) å legge alle duker midt på bordet, og sette lysestaken eller blomstervasen midt på den. Mora mi frika ut hver gang.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Jeg er lite avhengig av symetri. Egentlig ikke avhengig i det hele tatt når det gjelder innredning. Jeg tenker mer linjer, spenning, tekstur og fargevalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Jeg er håpløst opptatt av symmetri. Jeg har tre stuevinduer med tre like lamper i og de må stå nøyaktig på samme sted. Jeg har ikke brudebildet med lampe på hver side da, så ille er jeg ikke.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Innerst inne er jeg det vel litt. Men i praksis er det ikke mulig å gjennomføre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Litt men ikke veldig. Bare ting er fint å se på så er ikke symmetrien så nøye, men jeg har jo duken midt på bordet og gjerne noe på midten og noe lavere på hver side. Så litt opptatt av det er jeg.
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?
Du ville ikke likt mitt hus. Det er veldig asymetrisk. Knis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Det kommer jo litt an på. Noen steder ser det finest ut med symmetri, andre steder ikke. Jeg synes det er penest med to adventsstaker ved siden av hverandre om man har to vinduer uten mellomrom, men er vinduene litt lenger fra hverandre blir det annerledes.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Blomsten/lys kan da ikke stå midt på duken midt på bordet?? :angst:
![]() |
#12 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Jeg er overhodet ikke opptatt av at ting skal være symmetrisk. Snarere tvert imot. Kanskje det er en enten-eller greie, enten vil man ha alt symmetrisk, eller helst ikke?
![]() |
#13 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Jeg er nok veldig symmetrisk, ja..
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Ikke så veldig tror jeg? |
![]() |
![]() |
#15 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Fins ikke opptatt av det, her er alt hummer og kanari og det glade vanvidd.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Jeg er ikke veldig opptatt av det, men enkelte plasser må det jo være symetri for at det skal bli pent
![]() |
#17 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Balansert, ja. Symmetrisk, nei. Ærlig: Rot på alle kanter.
![]() |
#18 |
Pauset
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?Nei ikke egentlig. Men jeg er også opptatt av at det ikke skal se rotete og tilfeldig ut.. så det er en balansegang. Jeg har to like stjerner i stua, i de to vinduene som er rett ved siden av hverandre, ellers er ingenting symmetrisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?I teorien er jeg nok litt symmetrisk av meg, men i praksis er det så rotete at jeg fortrenger det.
![]() |
|
|