|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktJeg var på 3. juledagpoker med gutta på jobben, og siden jeg alltid har vunnet over dem alle har jeg brukt den siste måneden på å være skikkelig, skikkelig stor i kjeften...
|
|
|
#22 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktalfaCharlie, lukter jeg nettpoker? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkvikt
Samme her. Vant en bitteliten 10-mannsturnering i går, men det er år og dager siden sist jeg spilte. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
IRL eller nett? Jeg har spilt en del Sit'n Go's med en kompis for noen uker siden, på nett. Veldig gøy siden vi spiller fullstendig forskjellig, det var en sånn temposak og vi måtte krangle oss ferdig på hva vi skulle gjøre på kort tid. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktNett i går, ja. Var en double or nothing, de fem som sitter igjen deler potten (ergo ikke noe å skryte av å vinne heller, når jeg tenker meg om |
|
|
|
|
|
#27 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktHvor på nettet spiller dere da? Jeg spiller bare på FB jeg...er ei pingle om det er snakk om å satse virkelige penger
|
|
|
#29 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
|
|
|
#30 |
|
Fjott
|
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktNettpoker kan man bli avhengig av har jeg hørt.
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktSom sagt kan man fint spille på nett uten å satse noe, playmoney er gøy. Man spiller bare for æren. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fjott
|
Jeg holder meg langt unna å spille om penger på nett, og har oppdaget freerolls.
|
|
|
#33 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktJeg satt inn 300 norske kroner for 2 år siden, og det er de jeg spiller for fortsatt. Vinner litt, taper litt, vi snakker om 5 til 10 kroner i slengen. Det står seg, og det er billig moro. Jeg er enig i at jeg i prinsippet kunne ha spilt play money, men jeg synes ofte at folk spiller som idioter når de ikke har en dritt å tape. Det gjør det vanskelig og ikke så morsomt. En tier er liksom litt surt. Jeg føler meg ikke akkurat i fare for å spille meg fra gård og grunn, for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Næsj, jeg heller har ingen problemer med det, men har lissom aldri gått til det skrittet at jeg har satt inn cash. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktTror det meste jeg har vunnet på et spill er 70 kroner/10 dollar. Det meste jeg har tapt er 12.50/1,75 dollar. |
|
|
|
![]() |
|
|