|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjott
|
![]() Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktOverskriften sier vel sitt. Jeg har blitt invitert på julepoker av alle ting. Spontanjulepoker.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkvikt.Ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkvikt.Det er hvertfall lurt å lære seg hva som er en god hånd eller ikke:
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktKan du gangen i spillet, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkvikt...og for å brife: ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fjott
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkvikt
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkvikt10-3 off er for eksempel hjerter ti og kløver tre, spar tre og kløver ti. En tier og treer som ikke er av samme slag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktJeg var seks år da jeg lærte poker av min far. Enkel poker med utdeling av fem kort og knektåpning. Min far drakk cubalibre og jeg fikk martini rosso med cola. Som selvsagt også var cubalibre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktIkke glem å gi dem brennevin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktDersom det er Texas Hold'en, så kalles de tre første kortene flop, det neste for turn, og det siste for river. AA (to Ess) kalles american air lines/pocket rocket. To svarte 8'ere, to svarte A og ruter 5 (tror jeg??) kalles Dead Mans Hand, det er angivelig det Wild Bill Hickock hadde på handa da han ble skutt i Deadwood . Sist redigert av Hasselnøtt : 29-12-08 kl 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fjott
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktJeg ble ikke rik, men morsomt var det uansett. Kjenner at jeg kan bli hekta.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må lære meg poker brennkviktJeg merker meg at ingen gidder å lese mine innlegg før de svarer selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|