Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Poll: Hvor hyppig spiser du?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte spiser du?
Jeg småspiser hele tiden - hver time eller oftere 3 4,41%
Annenhver time 2 2,94%
Hver tredje time 24 35,29%
Hver fjerde time 32 47,06%
Hver femte time 10 14,71%
Hver sjette time 2 2,94%
Jeg spiser ofte ikke før langt på dag 11 16,18%
Jeg spiser ikke/ dustepoll og sånt 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 20:02   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poll: Hvor hyppig spiser du?

Spinoff igjen.

Poll på vei. Det mangler sikkert noen alternativer.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 20:03   #2
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Spinoff igjen.

Poll på vei. et mangler sikkert noen alternativer.

Evt. noen bokstaver.

Gammel 09-01-09, 20:05   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bokstavene mine henger. B-visste jeg om, men tydeligvis D også.

Gammel 09-01-09, 20:07   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg krysset av for spiser ikke før langt på dag og hver fjerde time jeg. For når jeg først har spist "frokost" så spiser jeg sånn ca hver fjerde time.

Dette er det jeg normalt sett gjør. Nå som gravid spiser jeg stort sett noe hele tiden omtrent. Men ikke sunt nok. Spiser en del frukt da..

Gammel 09-01-09, 20:10   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

En vanlig arbeidsdag spiser jeg: Frokost rett før 7, lunsj rett over 11, middag mellom 17 og 18 (har ofte spist et lite mellommåltid mellom der) og ofte kveldsmat i 22-tiden.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 20:11   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn ca. hver tredje time. Det er sjelden det går mer enn tre timer mellom hvert måltid.

Gammel 09-01-09, 20:14   #7
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spiser hver 4 time, men spiser for mye. Når jeg jobber blir det 6 timer mellom frokost og lunsj...Og da spiser jeg alt for mye til lunsj.

Gammel 09-01-09, 20:19   #8
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spiser noe ca. hver annen time; mest frukt, men også grønnsaker og nøtter. Pluss iskrem. Jeg spiser is hver dag. Og vanlige måltider 3-4 ganger daglig.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 20:22   #9
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer helt an på hva jeg har spist. Spiser jeg brød eller frokostblanding, blir jeg sulten etter et par timer, max! Spiser jeg mat med proteiner og fett, holder jeg mett 4-5 timer.

Gammel 09-01-09, 20:25   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ca. annenhver time, tror jeg. Av og til oftere, av og til sjeldnere, men det havner sånn ca. på det. Jeg har jo ikke plass til så mye om gangen da.

Gammel 09-01-09, 20:27   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver 3. - 4. time. Tidligere kunne jeg vente til klokka 14 før jeg spiste, men jeg har blitt flinkere. Nå er jeg faktisk sulten om morgenen. Og til lunsj (hvis ikke jobben er snill og lar meg spise da, blir jeg mannevond).

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 20:30   #12
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Omtrent kvar tredje time, vil eg tru. Men no når eg er heime og gravid, så blir det ein del mumsing i tillegg til det og!

Gammel 09-01-09, 20:32   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg spiser kl 7, kl 11, kl. 14-15, kl 17 og kl 21, sånn ca på en ev vanlig arbeidsdag. Det er vel ett måltid for lite i følge GR. Jeg burde spist et eple eller joghurt kl 10.

Gammel 09-01-09, 20:37   #14
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Vet ikke hva jeg skal svare.

Hverdag:
06.30: Banan og appelsinjuice
11.30: To knekkebrød hvis jeg rekker det
16.- : En sjokolade ganske sikkert
17.- : Litt middag. Men ikke mye.
18.- : Mandariner eller annen frukt til Barne-TV
21 : Kanskje snop.

Å herre min hatt, det ser grusomt ut på trykk....

Gammel 09-01-09, 20:39   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

I dag spiste jeg en kvart banan kl. 06.30, deretter pyton travel dag uten tid til lunsj, og neste inntak var kl. 17; en kvart Pizza mozarella (ja, det er jeg som har mann med knekt fot). Ellers vann.
Det er jo for dumt, men ofte blir det sånn.

Og jo mindre jeg spiser jo mindre sulten blir jeg.

Gammel 09-01-09, 20:45   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hver 3. time ca. Frokost 7-1/2 8, lunsj 1130, eple eller knekkebrød 1500 ca, middag 17 ca og et knekkebrød til kveldsmat.

Dæsken, så godt det tok seg ut på trykk.

I dag ble 1500-måltidet vafler på jobb

Gammel 09-01-09, 20:48   #17
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Hver 3 time, når jeg endelig har startet da. Spiser som regel ikke først måltid før langt utpå dagen.

Gammel 09-01-09, 20:51   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ordentlig mat minst hver 3. time, og noe småspising omtrent hver time imellom (godis, is, frukt, kjeks, bolle etc.).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 20:58   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ca hver 4 time. Pluss/minus, må jeg vel si. Det kan sikkert gå 6 en dag, men definitivt bare 2-3 også. På en vanlig hverdag er det va halv åtte, halv tolv, fire + kvelden.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:11   #20
mari1974
Fullverdig medlem

mari1974 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
mari1974 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Spiser desverre alt for sjeldent. Blir kanskje en til to større måltid om dagen. Spiser litt frukt i mellom, men må bli flinkere til å spise.
Kanskje de ekstra kiloene faller fra også

mari1974 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.