|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte spiser du? | |||
| Jeg småspiser hele tiden - hver time eller oftere |
|
3 | 4,41% |
| Annenhver time |
|
2 | 2,94% |
| Hver tredje time |
|
24 | 35,29% |
| Hver fjerde time |
|
32 | 47,06% |
| Hver femte time |
|
10 | 14,71% |
| Hver sjette time |
|
2 | 2,94% |
| Jeg spiser ofte ikke før langt på dag |
|
11 | 16,18% |
| Jeg spiser ikke/ dustepoll og sånt |
|
0 | 0% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Jeg krysset av for spiser ikke før langt på dag og hver fjerde time jeg. For når jeg først har spist "frokost" så spiser jeg sånn ca hver fjerde time.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?En vanlig arbeidsdag spiser jeg: Frokost rett før 7, lunsj rett over 11, middag mellom 17 og 18 (har ofte spist et lite mellommåltid mellom der) og ofte kveldsmat i 22-tiden.
|
|
|
#7 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Spiser hver 4 time, men spiser for mye. Når jeg jobber blir det 6 timer mellom frokost og lunsj...Og da spiser jeg alt for mye til lunsj.
|
|
|
#8 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Jeg spiser noe ca. hver annen time; mest frukt, men også grønnsaker og nøtter. Pluss iskrem. Jeg spiser is hver dag. Og vanlige måltider 3-4 ganger daglig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Det kommer helt an på hva jeg har spist. Spiser jeg brød eller frokostblanding, blir jeg sulten etter et par timer, max! Spiser jeg mat med proteiner og fett, holder jeg mett 4-5 timer.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Ca. annenhver time, tror jeg. Av og til oftere, av og til sjeldnere, men det havner sånn ca. på det. Jeg har jo ikke plass til så mye om gangen da.
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Hver 3. - 4. time. Tidligere kunne jeg vente til klokka 14 før jeg spiste, men jeg har blitt flinkere. Nå er jeg faktisk sulten om morgenen. Og til lunsj (hvis ikke jobben er snill og lar meg spise da, blir jeg mannevond |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Omtrent kvar tredje time, vil eg tru. Men no når eg er heime og gravid, så blir det ein del mumsing i tillegg til det og!
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Jeg spiser kl 7, kl 11, kl. 14-15, kl 17 og kl 21, sånn ca på en ev vanlig arbeidsdag. Det er vel ett måltid for lite i følge GR. Jeg burde spist et eple eller joghurt kl 10.
|
|
|
#14 |
|
Søt og rar
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Vet ikke hva jeg skal svare.
|
|
|
#15 |
|
Søt og rar
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?I dag spiste jeg en kvart banan kl. 06.30, deretter pyton travel dag uten tid til lunsj, og neste inntak var kl. 17; en kvart Pizza mozarella (ja, det er jeg som har mann med knekt fot). Ellers vann.
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Hver 3. time ca. Frokost 7-1/2 8, lunsj 1130, eple eller knekkebrød 1500 ca, middag 17 ca og et knekkebrød til kveldsmat.
|
|
|
|
#17 |
|
Lett rørt
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Hver 3 time, når jeg endelig har startet da. Spiser som regel ikke først måltid før langt utpå dagen.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Ordentlig mat minst hver 3. time, og noe småspising omtrent hver time imellom (godis, is, frukt, kjeks, bolle etc.).
|
|
|
|
#19 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Ca hver 4 time. Pluss/minus, må jeg vel si. Det kan sikkert gå 6 en dag, men definitivt bare 2-3 også. På en vanlig hverdag er det va halv åtte, halv tolv, fire + kvelden. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Poll: Hvor hyppig spiser du?Spiser desverre alt for sjeldent. Blir kanskje en til to større måltid om dagen. Spiser litt frukt i mellom, men må bli flinkere til å spise. |
|
|
|
![]() |
|
|