|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: FRP-trådDet Esme og Irma sier.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: FRP-trådJeg liker ikke FRP pga menneskesynet deres.
![]() |
#25 |
frakoblet
|
![]() Sv: FRP-tråd
Jeg kjenner jeg har store problemer med ikke å havne der når det dreier seg om FrP, deres politikk og deres velgere.
![]() |
#27 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FRP-trådHenger meg på Irma og Inagh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: FRP-trådMannen min sa det så fint i går, syns jeg. Hvis vi har forstått det rett, ønsker jo FRP bla å øke kontantstøtten, slik at alle får en god slump penger, en ren inntekt. Disse pengene kan de så velge selv hvordan de vil bruke, om de vil være hjemme (les om mor vil være hjemme) og passe barna selv, eller om de vil velge å ha barnet i barnehage, og da betale hva en barnehageplass reelt koster, fordi FRP vil kutte støtten til barnehagene.
![]() |
#29 |
Deltidsmamma
|
Av en eller annen merkelig grunn synes jeg det ikke gjør noe; for du har så mange saklige argumenter og refleksjoner. Jeg må lese nøyere gjennom dine innlegg her etterhvert for det er så mye stoff i dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg vil jo tro at det er like mange som oier og akker seg over FrP som ikke har peiling på hva de prater om som det er FrP-tilhengere som ikke vet hva de prater om.
![]() |
#31 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: FRP-trådEr veldig enigen med mange andre her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Enig, enig!
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: FRP-trådJeg kunne sikkert valgt å gjenta halvparten av det som er skrevet i tråden, men velger bare å si at alt er nevnt.
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: FRP-trådEnig med Røkla. Det populistiske ved partiet og at det er veldig "her og nå"-tenking er det som slår meg. Sammen med innvandrings og miljøpolitikken.
![]() |
#36 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: FRP-trådEt eksempel som jeg kan komme med over ting som blir uttalt fra Frp som er et sånt "her og nå føler jeg noe, og driter i hva eventuelle konsekvenser hadde blitt om det hadde slått gjennom"
![]() |
#37 |
Ekvilist
|
![]() Sv: FRP-trådDet er langt fra alt som er sagt altså. Det kan hende det kommer drypp fra meg etterhvert, men noe annet som jeg synes er rystende er at Frp ønsker å nedbemanne barnevernet. De mener at "foreldre vet hva som er best for sine barn", og ikke bør blande seg inn i familiers gjøren og laden. Carl I Hagen har talt for de gode disiplinmetodene man hadde tidligere, som også innebar vold mot barn.
![]() |
#38 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: FRP-trådMå si meg enig med flertallet, og synes spesielt Esme sa det veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: FRP-trådEsme og Irma sa det veldig bra. (Alle Irmas innlegg.)
![]() |
#40 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: FRP-trådJa, Irma sa det også veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|