|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Deltidsmamma
|
![]() FRP-trådJeg har ikke kunnet unngå å lagt merke til at mange avskyr Frp her. Uten at jeg har lagt merke til så mye mer enn det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: FRP-trådDårlig menneskesyn, dårlig politikk og generelt usmakelige mennesker involvert som absolutt ikke oppfører seg slik de preker. Kan jo nevne fyllekjøring, småjentetafsing m.m. Dessuten snur de kappen etter hvordan vinden blåser og er ikke stort mer verdt enn VG. De selger seg billig for å få oppmerksomhet. Ei heller har de en gjennomtenkt økonomisk politikk, bruke, bruke, bruke. Måten de overser miljøet på er foraktelig.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: FRP-trådTrenger ikke å si noe mer enn det der Sitron. Jeg bare signerer. |
![]() |
![]() |
#4 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: FRP-trådMiljøet og bruke-politikken er konkret og greie argumenter, samt at de er populistiske. Men "dårlig menneskesyn" og "dårlig politikk" blir for vagt at til at jeg tar det som annet enn påstander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: FRP-trådInnvandringspolitikken deres innebærer et menneskesyn som jeg påstår er dårlig. Sperr dem inne eller kast dem ut. Integreringsleire er en positiv ting. Og så videre og så videre.
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: FRP-trådFordi jeg er i mot privatisering av velferdsgoder. Og fordi jeg er i mot at kulturlivet skal styres utelukkende av salgstall. Og fordi jeg er for miljøet og en human behandling av asylsøkere og innvandrere. Noe mer saklig enn dette kan man vel ikke forvente..?
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FRP-trådSom Sitron reagerer jeg på at de snur kappen etter vinden. Det som gagner meg og mitt her og nå, ser ut til å være motto for de fleste. Noen helhetlig ideologi ser jeg ikke.
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: FRP-trådJeg liker ikke FRP fordi de har ingen konsekvent politikk, de skifter stadig vekk etter hva folkemeningen er.
![]() |
#9 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: FRP-tråd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: FRP-trådOgså kan jeg legge til at jeg liker FrP mindre enn de andre borgerlige parrtiene, fordi de ofte skjuler meningene sine bak populistiske argumenter, og ikke viser sin ideologi tydelig (i den grad de har noen ideologi).
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
![]() Sv: FRP-trådJa, her kunne jeg sikkert skrevet mye, men jeg har ikke tid. Kort sagt:
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FRP-trådI hovedsak er jeg ikke enig i innvandringspolitikken deres og deres syn på privatisering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: FRP-trådDet Esme sa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: FRP-trådGrunnene for at jeg misliker FrP er allerede nevnt.
Greit å si det med andres ord.
![]() |
#15 |
villende
|
![]() Sv: FRP-trådOg så vil jeg understreke at jeg hadde hatt mer respekt for et parti med et konsekvent liberalistisk grunnsyn, selv om jeg ikke hadde stemt på dem. Jeg mener nemlig at man ikke skal styre et land kun ut fra hva som er mest lønnsomt, man bør styre ut fra et formål om at flest mulig skal ha det best mulig. Samtidig så mener jeg at man faktisk skal belønnes for å yte ekstra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
frakoblet
|
![]() Sv: FRP-tråd
Disse to fikk frem det jeg hadde i hodet.
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: FRP-trådFordi jeg faktisk har lest partiprogrammet og synes de er saa aldeles paa ville veier.
![]() |
#18 |
Ustabil
|
![]() Sv: FRP-trådJeg er på mange områder på linje med FRP. Dette gjelder blant annet privatisering og økonomisk politikk. Likevel er det ting ved FRP som gjør at jeg neppe kommer til å stemme på dem (og holder med til trauste Høyre). |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ekvilist
|
![]() Sv: FRP-trådJeg leser FRP-koden nå, og forfatteren forteller at Ap i regjering har privatisert mer enn høyre i regjering. Så hvis man er for privatisering så er kanskje Ap det rette? Jeg for min del ble mer klar over hvorfor jeg har tatt et skritt til venstre for Ap ved de to siste valgene når jeg leste om Ap sin politikk de siste årene.
![]() |
|
|