Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det greit å amme mens man har sex?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-09, 19:53   #101
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Er det greit å amme mens man har sex?

Det kunne absolutt ikke falt meg inn.

Gammel 24-01-09, 19:57   #102
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den tanken har aldri falt meg inn engang. Huff, det byr meg virkelig imot.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:02   #103
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

I all verden. Husk melk og brød, Bonzo er død, sier jeg bare.

Ja!

Gammel 24-01-09, 22:14   #104
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei. No way.

Gammel 24-01-09, 22:34   #105
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

NEI! Det skjer bare ikke. Tenker litt på pedofili, jeg da. Ikke det at jeg tror babyen tar skade av det, men amme mens man bedriver sexuelle aktiviteter? Vettu hva? Jeg nyter at mannen stimulerer brystene mine, så det skal liksom babyen gjøre. Nei, dette gir meg noen ekle assosiasjoner.
Men minsteprinsessa ligger i sprinkelsenga på soverommet når vi har sex. Det synes vi er ok.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:10   #106
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei huff - det må bli en skrekkelig kollisjon i toppetasjen. Jeg hadde ikke greid å kombinere de to aktivitetene. Jeg hadde nok mistet lysten på sex for all fremtid dersom mannen hadde insistert på noe sånt. Om det er greit? Hvis ungen er liten og man er bedre på multitasking enn det jeg er, ser jeg ikke noe galt i det. Gitt at barnet ikke hadde noen seksuell funksjon selvfølgelig.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 03:32   #107
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mest problemer med å se for meg hvordan det skulle gått for seg jeg da. Har nok trøbbel som det er med å holde styr på store pupper (vil jo ikke kvele gullet), dyner, liggestilling, riktig grep og herreminjordmåjegsi. Så er jeg også ammeamatør.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 10:05   #108
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kunne aldri falt meg inn

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.