|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Mail om muslimsk åtteåring ...... som har fått i straff å få armen overkjørt fordi han har stjålet et brød. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Mail om muslimsk åtteåring...Det blir vel omtrent like smart som å sende mail av et incestoffer og si at det er norsk kultur tror jeg. Jeg er ganske så sikker på at det slettes ikke er uvanlig at muslimer er glade i barna sine de og. :grubler: |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Mail om muslimsk åtteåring...Det tror jeg i såfall hadde virket mot sin hensikt om det hadde vært jeg som hadde fått en slik mail. |
|
|
|
#6 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mail om muslimsk åtteåring ...Jeg mener å ha hørt at det er en hoax.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Mail om muslimsk åtteåring ...Det er det sikkert, jeg trodde nemlig de pleide å hogge armen av.
|
|
|
#9 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Mail om muslimsk åtteåring ...
Kanskje guttungen brukte bil da han stjal brødet? Da blir det på sett og vis øye for øye, tann for tann.
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Mail om muslimsk åtteåring ...Det er tull. Jeg googlet da jeg fikk den fra min svigermor, og her er kopi av svarmailen jeg sendte henne:
Hentet herfra: http://urbanlegends.about.com/librar...ing_bread3.htm
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Mail om muslimsk åtteåring ...Hva slags bil var det forresten? :bilinteressert: |
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mail om muslimsk åtteåring...
Det blir jo ikke helt det samme, i og med at incest er ulovlig, mens dette tilsynelatende ble brukt som lovlig avstraffelse for en kriminell handling. Nå er ikke den mailen sann, men jeg kunne faktisk trodd på det. Ikke pga. at det handler om muslimer, selvsagt, men fordi Iran henger og steiner folk over en lav sko, og det med loven i hånd.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Mail om muslimsk åtteåring ...Ser mer ut som det skal forestille en lovlig form for underholdning isteden. :matt: |
|
|
|
#15 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Mail om muslimsk åtteåring ...Iflg min muslimske kollega kapper man av en hånd dersom man stjeler, neste gang neste hånd.
|
![]() |
|
|