|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Kommer du til avtalt tid? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 80,80% |
Nei.. |
10 | 8,00% |
Annet: spesifiser ![]() |
14 | 11,20% |
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?
Vi kommer sjelden en halvtime før tiden, men vi starter i relativt god tid. Nå har jeg ingen 6åring så ting kan sikkert endre seg. Om mannen din er en somlekopp så har vi like menn, men når jeg skal ha han med meg så avtaler jeg alltid catid for med han vet man aldri. Men ja, jeg er ganske god til å organisere også
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg er sjeldent ute i god tid, kommer ofte for seint til ting, men gir alltid beskjed at jeg blir forsinket. Vennene mine er forresten fullstendig klar over det og har det alltid med i beregningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Polarjenta: Det med ungene kan sikkert endre seg, men seksåringen min har alltid vært en vims, og toåringen min tror jeg ville kommet presis til en avtale om hun så skulle ordnet seg selv fra innerst til ytterst, så det er nok ganske mye personlighet som spiller inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() |
#25 |
Tittel og tittel....
|
Han 3.5 åringen min kan være en smule vimsete, men derfor begynner jeg tidlig med å få på han klær sånn at han er stort sett ferdig til vi skal i bilen.
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg er for det meste presis, men noen ganger er jeg ikke det, forsvarer meg med at jeg alltid gir beskjed når jeg ikke kommer til avtalt tid. |
![]() |
![]() |
#28 |
Bedreviter
|
Det hjelper bare så lite når ungen plutselig står der i trusa igjen, 30 minutter etter at hun kledde på seg første gang, fordi hun vil ha på noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Tittel og tittel....
|
Å, men da så. Storebror gjør ikke det nei, men han kan være et kapittel for seg når han skal klees på, det er ikke alle klær som er bra nok.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg setter alltid av veldig god tid, så det er svært sjelden vi kommer for sent til avtaler selv med tre unger og en treg mann.
![]() |
#31 |
i tåkeheimen
|
Skal vi møte venner med barn er avtalen som oftest: "Halv ett-ett-tida". Da klarer de fleste å være "presise". |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Samme her, dessverre. Jeg har ved enkelte anledninger blitt invitert en halv time før de andre
![]() |
#34 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg er notorisk sent ute.
![]() |
#35 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Det varierer. Mest av alt varierer det på type oppdrag, og innstillingen til forseintkomminger til den jeg skal møte. Jeg står ikke i et kvarter og venter på sånne som alltid er seint ute selv, det gidder jeg ikke. Når jeg skal møte sånne typer, sier jeg heller at de skal gi beskjed når de drar hjemmefra.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trånnhjæm
![]() |
Beskjeden skal jo komme før tiden har "gått" ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Svigersene mine er forresten sånne som alltid er tidlig ute. Første gang de kom på besøk så stod jeg vel i dusjon, tror jeg.
![]() |
#38 |
Bedreviter
|
Jeg har helt andre krav til både meg selv og andre i jobbsammenheng enn privat. Hvis man kommer fem minutter for sent til et møte der seks andre sitter og venter, har man effektivt kastet bort en halv times arbeidstid for bedriften. Gjør man det hver uke, blir det ganske mange arbeidsdager som går bort i løpet av et år.
Nei, det er ikke så få som denne undersøkelsen gir inntrykk av, men svarene i pollen er ikke veldig godt egnet for folk som ikke alltid er notorisk tidlig ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Yes, we can!!
|
Men da lever jeg jo fortsatt i håpet om at jeg skal rekke det!
![]() |
#40 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Ja, og helst alt for tidlig ute.
![]() |
|
|