|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Kommer du til avtalt tid? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 80,80% |
Nei.. |
10 | 8,00% |
Annet: spesifiser ![]() |
14 | 11,20% |
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg prøver å være presis, men klarer det slett ikke alltid når ungene skal være med. Jeg forventer heller ikke at andre folk er helt presise hvis jeg vet at de skal ha med seg små barn, da synes jeg det er veldig naturlig å operere med omtrentlige tider. Det kunne for eksempel ikke falle meg inn å bli snurt over at vennene våre ankommer skøytebanen kl. 12:20 hvis avtalen var kl. 12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trånnhjæm
![]() |
Ikke jeg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
Da har du enten 1) en annen type barn enn min seksåring, 2) en annen type mann enn min mann, 3) er villig til å starte forberedelsene så tidlig at dere ofte kommer en halvtime før tiden eller 4) noen aldeles vidunderlige organisatorevner som jeg misunner deg stort. Eller en god kombinasjon av alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
Vi kommer sjelden en halvtime før tiden, men vi starter i relativt god tid. Nå har jeg ingen 6åring så ting kan sikkert endre seg. Om mannen din er en somlekopp så har vi like menn, men når jeg skal ha han med meg så avtaler jeg alltid catid for med han vet man aldri. Men ja, jeg er ganske god til å organisere også
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg svarte "nei..." da jeg ofte er 5-10 minutter forsinket. Er jeg over 5 min forsinket, gir jeg beskjed.
![]() |
#7 |
i tåkeheimen
|
Skal vi møte venner med barn er avtalen som oftest: "Halv ett-ett-tida". Da klarer de fleste å være "presise". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|