Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bestille Crocs fra hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 10:26   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestille Crocs fra hvor?

For noen år siden bestilte jeg Crocs fra et sted, tror det var i USA...Fornøyd med handelen, men jeg husker da ikke fra hvor...

Hvor er de beste plassene å bestille Crocs fra nå?
Og er det mye billigere enn butikkpris fortsatt?

Ikke interessert i billigmerker med dårlig kvalitet - har prøvd det...

Gammel 27-01-09, 10:27   #2
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bestille Crocs fra hvor?

www.taylorshoes.com

Gammel 27-01-09, 10:27   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt fra www.taylorshoes.com

Nå er jo dollarkursen en helt annen enn sist jeg bestilte, men de er ihvertfall kjappe på levering

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 10:31   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også bestilt fra Taylorshoes, men det var mens crocsene fortsatt kostet sjuhundre spenn her hjemme. Mener prisene har sunket betraktelig?

Jeg vet de har crocs på XXL, og tror ikke de er så dyre der.

Gammel 27-01-09, 10:32   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kommer ikke under 200 kroners grensen der lengre, men det blir vel kanskje billigere likevel?

Gammel 27-01-09, 10:37   #6
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Bestilte crocs til mellomste derfra i går, det er jo tilbud på en del av modellene, så da er det mulig å komme under 200kr grensa.

Gammel 29-01-09, 22:37   #7
Left
Passiv

Standard

Bestilte to par i går fra www.taylorshoes.com for det er salg på mange modeller. Cayman f.eks koster nå $19.90 mot $29.90 ellers. Ikke all verdens farger de hadde igjen, men grønne er helt greit. Lillebror fikk sorte og røde Croclings.

Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 22:37   #8
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Bestilte crocs til mellomste derfra i går, det er jo tilbud på en del av modellene, så da er det mulig å komme under 200kr grensa.

Selv om jeg har kjøpt til fullpris har jeg aldri opplevd å betale toll på noe derfra.

Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 00:01   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Taylorshoes skriver ofte lavere verdi, selv ved flere par.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.