|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bestille Crocs fra hvor?For noen år siden bestilte jeg Crocs fra et sted, tror det var i USA...Fornøyd med handelen, men jeg husker da ikke fra hvor...
|
|
|
#2 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestille Crocs fra hvor?
|
|
|
#3 |
|
--
|
Sv: Bestille Crocs fra hvor?Jeg har bestilt fra www.taylorshoes.com |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Bestille Crocs fra hvor?Jeg har også bestilt fra Taylorshoes, men det var mens crocsene fortsatt kostet sjuhundre spenn her hjemme. Mener prisene har sunket betraktelig?
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bestille Crocs fra hvor?Man kommer ikke under 200 kroners grensen der lengre, men det blir vel kanskje billigere likevel?
|
|
|
#6 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestille Crocs fra hvor?Bestilte crocs til mellomste derfra i går, det er jo tilbud på en del av modellene, så da er det mulig å komme under 200kr grensa.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Bestille Crocs fra hvor?Bestilte to par i går fra www.taylorshoes.com for det er salg på mange modeller. Cayman f.eks koster nå $19.90 mot $29.90 ellers. Ikke all verdens farger de hadde igjen, men grønne er helt greit. Lillebror fikk sorte og røde Croclings. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Bestille Crocs fra hvor?
Selv om jeg har kjøpt til fullpris har jeg aldri opplevd å betale toll på noe derfra. |
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestille Crocs fra hvor?Taylorshoes skriver ofte lavere verdi, selv ved flere par. |
|
|
|
![]() |
|
|