|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlane
Jeg er litt delt på dette. På den ene siden synes jeg det er trist med en utvikling der man alltid må fordele skyld. Av og til kan tragiske hendelser skyldes en hel rekke med tilfeldigheter som til sammen gir et katastrofalt resultat. |
|
|
|
#42 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneDer jeg jobber får omtrent 5 % av alle som opererer bort mandlene blødning etter operasjonen. Da må de komme så fort som mulig inn på sykehuset for å opereres på nytt.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneDette er så utrolig trist. Barnet som døde er i min svigerfamilie (ikke nærmeste familie), og jeg har vært helt satt ut siden jeg hørte om dette i helgen. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlane::::::::::: Sist redigert av Slettet bruker : 30-01-09 kl 16:32. Årsak: Motto for dagen - intet innlegg skal stå urørt. :) |
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#46 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneHer i byen var det også en toåring som døde etter en mandeloperasjon i fjor. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneTrist/grusomt for de etterlatte til toåringen. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlanesaken er ufattelig tragisk, og berører mange.... pårørende, venner, folk som jobber på sykehuset....
|
|
|
#49 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I noen tilfeller gjør de det, leste jo i denne tråden at en var 20mndr. også. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneVenner av meg kjenner det paret som mista barnet sitt, helt ufattelig trist og tragisk sak.
|
|
|
|
#51 |
|
godt brukt
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneSkrekk. Vår lille storesøster tok mandlene i høst 3.5 år gml. Hun fikk etterinfeksjon og var IKKE bra. Krysser alt jeg har for at lillesøster ikke trenger det samme. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Unik
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneEg kjenner tanta til denne lille gutten og har fulgt kampen hans ganske nært sidan han blei innlagt igjen forrige torsdag. Det er rimelig uvirkelig det som har skjedd.
|
|
|
#55 |
|
Mother of Dragons
|
Forferdelig trist å lese om. Uff, når sånt skjer med små barn så blir de fleste helt satt ut av å høre om det.
|
|
|
#56 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneHuff, dette er bare så tragisk. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Unik
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneDet var svikt i rutinane då han kom tilbake. Han blei operert mandagen. Torsdag blei han innlagt igjen. Og derifrå blei det berre tull.
|
|
|
#58 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du utdype "tull"?
|
|
|
|
#59 |
|
Unik
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneEg trur ikkje eg skal gjera det. Må avklare det med familien først i alle fall. Dette er eit åpent forum tross alt.
|
|
|
#60 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneForferdelig når slikt skjer - grusomt!!
|
|
![]() |
|
|