|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneMoren er på babyverden. Har sett bilder av den nydelige gutten. Så trist.
|
|
|
|
#22 |
|
Fornøyd
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneJeg brøt sammen i gråt da jeg leste dette i morges. Det er så ufattelig tragisk, og jeg tenker på den lille guttens familie.
|
|
|
#23 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneAlle operasjoner og det å la barn (og vokse) få narkose er ikke risikofritt.
|
|
|
#24 |
|
Unik
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneDet var jo igrunn ikkje meininga at dette skulle komme ut før etter begravelsen. Akkurat no ville dei sørge i fred. Lokalavisa respekterte det, men desverre kom det ut på anna vis. Dei har det så ufatelig vondt no, ein lillebror kjem aldri til å bli skikkelig kjent med storebroren sin.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneEn annen ting - min ble sendt hjem etter at han våknet av narkosen. Er det vanlig eller pleier de å ligge på sykehuset en natt eller noe sånt? |
|
|
|
#28 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneMine har hatt mandeloperasjon i 2,5-årsalder, uten noen |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlane
Samme her, jeg tror at de under 2 år blir lagt inn, |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneGrusomt at slikt skjer. Stakkars familie.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneDet er grusomt tragisk. Et mareritt for alle foreldre og pårørende. Meningsløst og fryktelig vondt. |
|
|
|
#32 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det gjør det. Husker jeg rett er det å regne som en av de komplikasjonene som kan oppstå etter man fjerner mandlene. Kan virke som de hadde skikkelig uflaks i dette tilfellet. Det er trist, men det kan skje. Ut i fra det avisene skriver virke det ikke som om sykehuset har gjort noe klandreverdig.
|
|
|
|
#33 |
|
Drømmer
|
De fjerner ikke mandler på barn under 3 år fikk jeg beskjed om på sykehuset når mini var der for å legge inn dren og fjerne polypper. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneDette er tragisk!
|
|
|
#36 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Med fare for å bedrive sensur, jeg synes du kan slette den. Skriv den et annet sted.
|
|
|
#37 |
|
Unik
|
Trur du ikkje sjukehuset ville sagt det uansett ?
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneDa er den slettet. Tyttebæret spist. Ordre utført. Beklagelse gjentatt nok en gang. Ok? |
|
|
|
#39 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Ok!
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneFlotters. Du må sende til de som quotet og be dem slette også. |
|
![]() |
|
|