Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 18:43   #261
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Gammel 27-02-09, 18:54   #262
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket glis er det der å servere på denne tiden da, Sitron?

Gammel 27-02-09, 19:25   #263
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun har friuke - ellernoe.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 20:51   #264
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har underholdt en pode som har hatt 40 i feber i hele dag. Pappaen har vært hjemme med han i dag, men han er på lønningspils nå. Jeg overtok halv fem og den lille stakkaren hadde verdens tyngste øyne. Nå har jeg lagt han og jeg håper han sover til i morgen.

Er det noen sykeregel som sier jeg burde våke over han i natt siden han har så høy feber?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 20:56   #265
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Du har gitt noe febernedsettende, ja?

Gammel 27-02-09, 21:02   #266
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg samler mot til å kle på meg eskimohabitten og gå ut med hyperdyret.

Men med en gang jeg går ned i gangen, brytes freden, og da snurrer han rundt meg til vi går ut. Det tar dobbelt så lang tid å kle på seg på den måten, men jeg tror han kan lukte turbukser på en mils avstand.

Gammel 27-02-09, 21:15   #267
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på verdens mest romantiske film - Wall-E!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 21:16   #268
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå skal jeg straks på kino, men jeg vet ikke hva jeg skal se. The international? Slumdog millionaire? Milk? Valkyrie?

Gammel 27-02-09, 21:22   #269
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kos deg Sitron. Mandarinen må jobbe. Har heldigvis selskap av et glass rødvin og da er det ikke så synd på meg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 21:23   #270
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Du må se Slumdog Mill..!!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 21:23   #271
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hvorfor må jeg det?

Gammel 27-02-09, 21:24   #272
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Helt klart Slumdog Millionaire!

Gammel 27-02-09, 21:25   #273
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

snakker i telefonen med mamma...........

Gammel 27-02-09, 21:51   #274
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har underholdt en pode som har hatt 40 i feber i hele dag. Pappaen har vært hjemme med han i dag, men han er på lønningspils nå. Jeg overtok halv fem og den lille stakkaren hadde verdens tyngste øyne. Nå har jeg lagt han og jeg håper han sover til i morgen.

Er det noen sykeregel som sier jeg burde våke over han i natt siden han har så høy feber?

Stakkars liten... Jeg ville helt klart fulgt med, ligget på samme rom (evt hatt han i senga) og sjekket ham med jevne mellomrom. Og gitt febernedsettende til natten. Håper han er bedre i morgen.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 21:51   #275
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Øl og Pogu. Nytt på Nytt straks.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 21:54   #276
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Du har gitt noe febernedsettende, ja?

Ja, han har fått 3 ganger idag, men feberen har nok ikke vært under 39. Synes det er skummelt jeg. Vurderer legevakten i morgen, men hva kan de gjøre egentlig?

minibolle mai 2012
Gammel 27-02-09, 21:58   #277
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Kokosbolle: uff, stakar lille Knerten. Jeg hadde nok holdt meg i nærheten av ham i natt, ja. Og som du sier, hva kan egentlig legen gjore når "bare" er feber?

Jeg ligger forresten på sofaen og drikker vin og ser på tv. Og FPer litt, da.

Gammel 27-02-09, 21:59   #278
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, han har fått 3 ganger idag, men feberen har nok ikke vært under 39. Synes det er skummelt jeg. Vurderer legevakten i morgen, men hva kan de gjøre egentlig?

Poden hadde også ekstremt høy feber på tirsdag. Når han fikk febernedsettende ble han merkbart bedre, men han var fortsatt slått fullstendig ut.

Jeg ville passet på å fortsette å gi han febernedsettende og avvente til i morgen. Her var i alle fall formen drastisk mye bedre dagen etter.

Ps: Jeg har forresten funnet ut av hva som skjedde med.. du-vet-hva ....som går på skolen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:03   #279
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Får se hvor god formen er i morgen. Vi skulle egentlig på fjellet, men det utgikk. Mannen stakk på lønningspils (vet ikke helt om jeg kanskje er litt snurt for det?) og overlot knerten til meg. Og mamma klarte jo selvsagt ikke å være igjen oppe på fjellet, og kommer ned til oss i morgen. Jeg prøvde å fortelle at det å besøke knerten med 40 i feber kanskje ikke var så interessant, men den gikk hun ikke på gitt.

minibolle mai 2012
Gammel 27-02-09, 22:05   #280
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke vits å være snurt. Det er kjedelig ja, men man overlever.
Med unntak av et brakbesøk på karrieredagen i går, så har jeg vært viggo med poden i tre dager med unntak av et besøk på butikken i dag...

Da kan også du stikke av en annen gang med GOD samvittighet!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.