|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#264 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg har underholdt en pode som har hatt 40 i feber i hele dag. Pappaen har vært hjemme med han i dag, men han er på lønningspils nå. Jeg overtok halv fem og den lille stakkaren hadde verdens tyngste øyne. Nå har jeg lagt han og jeg håper han sover til i morgen.
|
|
|
#266 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg samler mot til å kle på meg eskimohabitten og gå ut med hyperdyret.
|
|
|
#268 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
|
|
|
#273 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)snakker i telefonen med mamma...........
|
|
|
#274 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Stakkars liten... Jeg ville helt klart fulgt med, ligget på samme rom (evt hatt han i senga) og sjekket ham med jevne mellomrom. Og gitt febernedsettende til natten. Håper han er bedre i morgen.
|
|
|
|
#276 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ja, han har fått 3 ganger idag, men feberen har nok ikke vært under 39. Synes det er skummelt jeg. Vurderer legevakten i morgen, men hva kan de gjøre egentlig?
|
|
|
#277 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Kokosbolle: uff, stakar lille Knerten. Jeg hadde nok holdt meg i nærheten av ham i natt, ja. Og som du sier, hva kan egentlig legen gjore når "bare" er feber?
|
|
|
#278 |
|
Pauset
|
Poden hadde også ekstremt høy feber på tirsdag. Når han fikk febernedsettende ble han merkbart bedre, men han var fortsatt slått fullstendig ut. |
|
|
|
|
|
#279 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Får se hvor god formen er i morgen. Vi skulle egentlig på fjellet, men det utgikk. Mannen stakk på lønningspils (vet ikke helt om jeg kanskje er litt snurt for det?) og overlot knerten til meg. Og mamma klarte jo selvsagt ikke å være igjen oppe på fjellet, og kommer ned til oss i morgen. Jeg prøvde å fortelle at det å besøke knerten med 40 i feber kanskje ikke var så interessant, men den gikk hun ikke på gitt.
|
|
|
#280 |
|
Pauset
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ikke vits å være snurt. Det er kjedelig ja, men man overlever. |
|
|
|
![]() |
|
|