|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=567415
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Så bra at han er redd, tenker jeg.
|
|
|
#3 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Det skulle han ha tenkt på for lenge siden. Jeg klarer virkelig ikke å opparbeide så mye som et gram sympati for den fyren.
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Han har bare godt av å være redd. Håper han får livstid og at de kaster nøkkelen så han ALDRI slipper ut.
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Har ingen sympati overhodet for mannen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Curlingkone
|
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!
Ja ikke sant! Syns det er provoserende at han gjemmer seg bak permen og jeg da.
|
|
|
#8 |
|
Curlingkone
|
Ja, jeg klarer ikke la være å tenke på hva som ville skjedd om de hadde sluppet han løs på gaten jeg. Tror ikke han hadde holdt lenge da nei.
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
|
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Men hva har egentlig hans følelser å gjøre med hvorvidt vi skal føle sympati med ham eller ei? Han må da få lov til å føle hva han vil, og gi uttrykk for det. Han har selvsagt ikke krav på noe mer sympati av den grunn.
|
|
|
#11 |
|
Den som gir seg...
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Dette må jo være inne på listen over de mest stygge sakene i moderne historie. Det er ufattelig at handlingene er utført av et menneske. Handlinger totalt blottet for menneskelighet.
Mamma til fem Wish It ☆ Dream It ☆ Do It Sist redigert av amor : 16-03-09 kl 14:02. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Veldig enig med Amor her, og jeg har null sympati for mannen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Det han føler og om vi har sympati eller ikke tror jeg ikke har noen sammenheng altså. For akkurat hva han føler driter vel alle i akkurat nå. Men jeg kjenner jeg blir provosert av at han er redd, selv om jeg forstår at han sikkert er redd for det som kommer. Jeg blir provosert, nettop fordi han burde tenkt på det før han gjennomførte en så grusom handling. Det er rett og slett til pass for han uansett hvilke ting som skjer med han nå.
|
|
|
#14 |
|
Off the map.
|
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Håper denne mannen blir 110 år gammel. Om han noensinne slipper ut av fengsel så er jeg rimelg sikker på at det ikke blir et godt liv. Tror i alle fall det blir et jævlig og miserabelt liv for denne laveste og nedrigste av de nedrigste forbryterne. Tror ikke han får det lett i fengsel. Selv andre pedofile jævler må jo avsky han her. Kjenner at jeg håper at han er redd og har det jævlig. Det er veldig sjelden jeg føler sånn glede over hevnfølelser som jeg har for han her.
|
|
|
#15 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg kan forstå at du blir provosert over følelsene hans, men vi kan altså ikke kreve at han skal føle verken det ene eller det andre. Om han tar straffen sin med et stort smil, er det heller ikke noe vi kan gjøre med. Fordi vi (samfunnet) er bedre enn ham, og har bygget opp et rettssystem som ikke er basert på øye for øye.
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
Kanina sa det jeg satt her og prøvde å formulere. Alle har rett til en forsvarer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ustabil
|
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Jeg forstår at han er redd, jeg. Han burde være redd. Nettopp fordi at han ikke møter noen sympati eller støtte noe sted. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Curlingkone
|
Jeg syns det er imponerende at du klarer å se det så klart altså!
|
|
|
#19 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg tror heller ikke jeg hadde klart det. Uten å spy, i alle fall. Men vi er ikke skapt for å klare alle jobber, er vi vel. Man må vel holde fokuset på at man ikke jobber for Fritzl personlig, men for en større sak, nemlig retssikkerheten.
|
|
|
#20 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!Har ingen sympati med den mannen. |
|
|
|