Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg en god todelt vårdress til en førsteklassing?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 12:23   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en god todelt vårdress til en førsteklassing?

Her er den jeg mente

Jakke fra Varde til barn. Alle glidelås er vanntette. Store gode lommer med glidelås og trykk - knapplukning. Glidelåslukning med dobbel vindklaff og trykk-knapper foran. Lufteluke under armhulen. Avtagbar hette med avstivet skygge. Snortrekk i midje og nederkant. Reflekskant på bærestykke foran og bak. Helfóret. Vask 40 grader. kr 399,-.

Buksen koster 249,-
Bukse fra Varde til barn. God passform. Linning med beltehemper og knapper til bruk for seler. Glidelåslommer foran, bak og en klaffelomme på siden. Regulerbar spenne i nederkant. Helfóret. Vask 40grader.

Gammel 16-03-09, 12:38   #22
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Varde? Jeg har ikke hørt om det. Er det vanntett?

Varde er Sparkjøps eget merke, tror jeg.

Hvordan er Bergans i kvalitet i forhold til Skogstad? Mer slitesterkt? Mer vanntett? Førsteklassingen vår sliter så vanvittig på klærne. Jakka som er brukt til og fra skolen pluss til utelek i friminuttene og på SFO er helt fillete nå. Jeg kjøpte den sent i høst. Kan man forvente at Bergans holder lenger?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 13:43   #23
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Hvordan er Bergans i kvalitet i forhold til Skogstad? Mer slitesterkt? Mer vanntett? Førsteklassingen vår sliter så vanvittig på klærne. Jakka som er brukt til og fra skolen pluss til utelek i friminuttene og på SFO er helt fillete nå. Jeg kjøpte den sent i høst. Kan man forvente at Bergans holder lenger?

Har selv mye Bergans og er veldig fornøyd. Kjøpte riktig nok jakken til eldste mann brukt av ei her inne, gutten hennes hadde brukt den litt(uten at jeg kan med sikkerthet kan si hvor mye det er). Den ser ut som ny og jeg er nøye. Hater flekker, løse tråder, rifter osv.
Om det er beder enn Skogstad kan jeg ikke uttale meg om, for har ikke noe erfaring med det merket.
Til den prisen på Bergans, så bør det være slitesterk. Og vanntett har iallfall alt vi har brukt av Bergans vært!!
Om det er verdt pengene ol er en annen diskusjon. Jeg liker så godt Bergans fordi dem har mye fint. Og jeg føler at jeg vet hva jeg får.

Helt sikkert noen som har dårlig erfraing med Bergans også da, som med alt annet. Sånn er det jo bare.
Jeg kan iallfall anbefale det.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 13:48   #24
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Bare sånn litt helt på siden her. En kollega av mnannen min sin kone fikk invitasjon til lagersalget hos Bergans nå nylig.
bergans ligger ikke særlig langt unna der jeg bor. Hun takket nei ... Etterpå fikk mannenhennes høre at alle jakker uansett type ble solgt for kun kr.400,- pr.stk. Han ble litt sur.

Gammel 16-03-09, 13:52   #25
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Bare sånn litt helt på siden her. En kollega av mnannen min sin kone fikk invitasjon til lagersalget hos Bergans nå nylig.
bergans ligger ikke særlig langt unna der jeg bor. Hun takket nei ... Etterpå fikk mannenhennes høre at alle jakker uansett type ble solgt for kun kr.400,- pr.stk. Han ble litt sur.

Å fy flate!!!

Gammel 16-03-09, 13:54   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Å fy flate!!!

HAn sa mer enn det ..
En annen kollega av mannen og denne mannen hadde nemlig vært der og hamstret jakker.

Gammel 16-03-09, 13:57   #27
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

HAn sa mer enn det ..
En annen kollega av mannen og denne mannen hadde nemlig vært der og hamstret jakker.

Det kan jeg tenke meg.
Hadde jeg vært der hadde jeg nok hamstrert selv.

Gammel 16-03-09, 14:05   #28
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Emma har brukt sitt i to år nå og det ser ubrukt ut og det holder iallfall en sesong til i størrelsen. Nå har hun sikkert ikke samme sliteforhold på klærne som guttungen din, men kvaliteten virker ypperlig. Til sammenligning har Ibens skogstadbukse ikke holdt like godt etter en måneds bruk engang.

Gammel 16-03-09, 14:13   #29
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Emma har brukt sitt i to år nå og det ser ubrukt ut og det holder iallfall en sesong til i størrelsen. Nå har hun sikkert ikke samme sliteforhold på klærne som guttungen din, men kvaliteten virker ypperlig. Til sammenligning har Ibens skogstadbukse ikke holdt like godt etter en måneds bruk engang.

Det er mitt inntyrkk av Bergans også. At kvaliteten virker ypperlig.

Gammel 16-03-09, 14:15   #30
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker allværsjakkene og buksene fra POP veldig godt. Minstemor har POP-bukse og jakke fra Skogstad. Buksene fra Skogstad blir veldig vide til henne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.