Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg en god todelt vårdress til en førsteklassing?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-09, 20:30   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor finner jeg en god todelt vårdress til en førsteklassing?

Og hvilke merker er bra i todelt? Dressen må være vind- og vanntett og buksen bør være høy i livet og ha seler.

Har Reima noe slikt?

Noen som kan hjelpe?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 20:30   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en god todelt vårdress til en førsteklassing?

Bergans har.

Gammel 14-03-09, 20:31   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bergans har.

... og koster skjorta?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 20:32   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

abonnerer

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 20:33   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

800 for buksen, de var midlertidig utsolgt, men men.

Jakkene koster 1200.

Gammel 14-03-09, 20:39   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

VAr innom Spar kjøp i dag for å kjøpe ulltøy til minsten, og de hadde fått inn flott to-delte sett fra Varde. Norskt merke.
Nå skulle ikke jeg ha det, men kikket litt raskt på settet. Så bra ut.

Gammel 14-03-09, 23:04   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Varde? Jeg har ikke hørt om det. Er det vanntett?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 23:06   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reflex er vel ok? Eldstemann har i allefall det og vi er fornøyde med den.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 23:23   #9
lillemy70
Nesten helt fersk

lillemy70 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
lillemy70 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Reima har bra bukser... høye i livet m seler, tynne og fine.
Og fine jakker også.

Men det er jo ikke billig det heller, men kanskje forsatt mulig å finne noe på salg.

Jeg har det til min 1-klassing

lillemy70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 23:24   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Skogstad har god kvalitet og er rimeligere enn f.eks. Bergans.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 23:37   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Varde? Jeg har ikke hørt om det. Er det vanntett?

Vet ikke. Jeg har aldri prøvd det merket.
Nå skulle ikke jeg ha slikt sett derfor kikket jeg heller ikke nøyere etter på lappene mht vanntetthet etc.
Så de hadde slike sett til voksne også.

Gammel 15-03-09, 09:24   #12
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg har i flere år kjøpt todelt fra Polarn. Veldig fornøyd.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 10:53   #13
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skogstad har buksene til kampanjepris nå, 299 i stedet for 399.
Jeg måtte levere tilbake den jeg kjøpte. Storesøster vil ikke ha todelt, hun vil ha dress. Det blir mye dyrere.

Gammel 15-03-09, 11:06   #14
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har brukt pop i barnehagen de siste årene, blir mer og mer fornøyd.

Sist redigert av pulverheksa : 15-03-09 kl 11:10. Årsak: bilder
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 15:14   #15
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Troll har vel også todelt??
Men er ikke noe billigere enn de andre alternativene.

Har todelt bergans til min snart 7åring og todelt Po.p til 3åringen.
Kjøpte imidlertid jakken brukt av ei her inne. Fin som ny og gutten min elsker den. Buksene er ikke så dyre, så den blei kjøp ny nå.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 15:16   #16
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Ønsker du forresten et billig alternativ så vet jeg dem selger på H&M, skal være vindtett og vannavvisnede.
Og HellyHansen er jo kjempe fine i år kom jeg på nå!! Det skal jo være vanntett. Og ikke ille pris heller.

Masse å velge i. Kommer litt ann på pris du vil gi.

Gammel 15-03-09, 15:19   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Didriksons har todelt.
http://www.didriksons.com/
En del sportsbutikker har iallefall det merket.

Er et fint et under junior - boys. "Kyle set 503247".

Her selger de på nett:
http://linuslotta.com/se/shop/girl/set/product/3166

Ellers har vel Mala todelt og?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 15:25   #18
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Denne selges på sportmann, HH, skal være vanntett, kr 449kr.

Ikke seler på buksa da, men HH dette også, 349kr.
Alt skal være vanntett.
Evt går det ann å kjøpe bergansbukse til 800kr. Slitestrek og garantert vanntett.

Tror forresten HH settet på Coop Obs har litt annet mønster.

Noen tips iallfall. .

Gammel 15-03-09, 16:16   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte todelt på Cubus til Hannah, og er veldig positivt overrasket!

Grå selebuske som sitter godt, og rosa jakke. Husker ikke de andre fargene. Til venstre her:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 12:10   #20
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Vi er veldig fornøyde med Skogstad. Ikke seler på de buksene guttene våre har, men mulig de har seler på mindre størrelser.
Har også god erfaring med PoP (ikke prøvd bukse), men Skogstad er jo halve prisen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.