|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!Det var en høyst fniseverdig kommentar fra din kollega. Jeg har hørt om dårlige tapere, men jeg ante ikke at det var overførbart til vinlotteri.
![]() |
#22 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!Uff, så utrolig pinlig kommentar fra kollegaen din! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
<*(((<
|
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!Hihi, for en sur tomsing. Du gjorde absolutt ikke noe galt, at han i sin godhet ville donert den andre flasken til re-utlodning ("ja, særlig om den fyren hadde gjort det" tenker jeg fort) betyr ikke at alle andre trenger å gjøre det. (Men lurt å sjekke med andre kolleger som du gjorde, det kunne jo være en uskreven regel/sedvane ute og gikk.)
Mm, den der er virkelig ikke noe særlig. Det er en slags blanding av å påstå at eget valg er det eneste rette for alle andre, og at andre burde skjønne det like godt som en selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!
Sur tomsing var en bra betegnelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!For en idiot!! Der jeg jobber samler vi på alle lodd som ikke har blitt trukket ut til ukespremie, og trekker av disse på juleavslutning og someravslutning. Da er det masse penger i overskudd som brukes til å kjøpe inn premier til "stortrekninen" Før jul var det jeg og en til som ikke vant noe som helst, mens andre dro hjem med en hel kasse vin. Skulle jeg bli sur for det, liksom?? Noe så dumt. Og du hadde nå virkelig vært raus slik du beskriver det! GOD PÅSKE TIL DEG!
![]() |
#27 |
I mål
|
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!Jeg må innrømme at hver gang jeg ser navnet på denne tråden, tror jeg det står "vinlotterikostyme", og lurer veldig på hva for noe slags nye greier som har kommet inn i vinlotteriverdenen siden jeg forlot den |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Det leste jeg også først. Jeg trodde kanskje det var noe spesielt i forbindelse med påsken som jeg ikke hadde fått med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!Dårlig taper, ja. Kos deg med vinen din, du.
![]() |
#31 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!Det der var seriøst trist. Tenk å være så misunnelig. Hva slags verdier er det den mannen ønsker å formidle videre til sine elever. Sukk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!For en dårlig taper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!Utrolig idiotisk kommentar!
![]() |
#36 |
By the Sea
|
Jeg er ikke helt sikker på hvordan du fikk til å tolke meg slik, da, torsk, for jeg synes jeg er veldig tydelig gjennom hele innlegget mitt på at jeg er ny og veeeldig ydmyk for alt av skrevne og uskrevne regler på arbeidsplassen. Jeg passer inn de fleste steder og er godt på å "do as the Romans", altså - promise!
![]() |
#37 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Jeg tror ikke han mente deg, Zoë, men mannen som ga deg kommentaren…
![]() |
#38 |
Bedreviter
|
Les torsk innlegg en gang til du, så ser du at det er deg han gir støtten sin til, ikke tosken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
By the Sea
|
Neida, det tror jeg absolutt ikke. Jeg kjenner han ikke noe særlig, men han virker som en veldig hyggelig og oppegående mann. Han er kanskje bare over middels opptatt av gevinster?
![]() |
#40 |
By the Sea
|
Ja, det så jeg!
![]() |
|
|