Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Innspill på vinlotterikutyme ønskes!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-09, 17:01   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Mm, den der er virkelig ikke noe særlig. Det er en slags blanding av å påstå at eget valg er det eneste rette for alle andre, og at andre burde skjønne det like godt som en selv.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan du fikk til å tolke meg slik, da, torsk, for jeg synes jeg er veldig tydelig gjennom hele innlegget mitt på at jeg er ny og veeeldig ydmyk for alt av skrevne og uskrevne regler på arbeidsplassen. Jeg passer inn de fleste steder og er godt på å "do as the Romans", altså - promise!

Det var jo formen jeg ikke var begeistret for, vet du. Om mannen hadde vært så vennlig å opplyse meg om en uskreven regel på en ok måte, hadde jeg jo blitt sjeleglad!

Tusen takk for tydelige tilbakemeldinger, alle sammen! I går skulte jeg litt bort på vinen på kjøkkenbenken, men nå kastes all tvil over bord og i kveld innledes påsken med maaasse vin!

Gammel 04-04-09, 17:03   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan du fikk til å tolke meg slik, da, torsk, for jeg synes jeg er veldig tydelig gjennom hele innlegget mitt på at jeg er ny og veeeldig ydmyk for alt av skrevne og uskrevne regler på arbeidsplassen. Jeg passer inn de fleste steder og er godt på å "do as the Romans", altså - promise!

Jeg tror ikke han mente deg, Zoë, men mannen som ga deg kommentaren…

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 17:04   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Les torsk innlegg en gang til du, så ser du at det er deg han gir støtten sin til, ikke tosken.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 17:07   #4
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Les torsk innlegg en gang til du, så ser du at det er deg han gir støtten sin til, ikke tosken.

Ja, det så jeg!

Men min kommentar var til hans kommentar til én av setningene i innlegget mitt. :komplisert:

Gammel 04-04-09, 17:09   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg tror ikke han mente deg, Zoë, men mannen som ga deg kommentaren…

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja, det så jeg!

Men min kommentar var til hans kommentar til én av setningene i innlegget mitt. :komplisert:

Eh... Jeg har tydeligvis tungt for det. Jeg misforsto jo helt.
Det er mulig tankene klarner etter ett glas vin.

Gammel 04-04-09, 17:38   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en dustekollega. De stedene jeg har vært bort i med vinlotteri (3 forskjellige jobber), har det vært helt i orden og helt vanlig å kunne vinne flere gevinster samme dag.
(På det ene stedet pleide sjefen å gi bort vinen sin til en av oss damene hvis han vant, og det pleide jeg og mine to kvinnelige kolleger å sette pris på )

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Der jeg jobber har vi også vinlotteri hver fredag. Vi har en skreven regel om at en kan kun vinne 1 flaske om gangen. Resten av loddene går til taperlotteriet som trekkes til jul og til sommeren, slik at en har en sjanse til da. Det er greit når en har en slik regel om at en må vente til neste fredag for å vinne mer, men når en ikke har det så er det en veldig tåpelig kommentar fra kollegaen din.

Taperlotteriet, det har jeg aldri hørt om før, hehe.... Men idéen var god.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 10:57   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøv å vær student og vinn i lærernes vinlotteri ...

Gammel 05-04-09, 11:01   #8
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Gikk det utover oppgavene som du skrev?
Man kødder ikke med lærere vet du. :velmenende:

Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 11:05   #9
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det hadde vært litt ufint om du hadde satt deg ned og drukket opp begge to der og da uten å dele.

Gammel 05-04-09, 11:09   #10
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg synes det hadde vært litt ufint om du hadde satt deg ned og drukket opp begge to der og da uten å dele.

Men kollegaen din er et skikkelig toskhau, han fikk virkelig vist fram sitt sanne og smålige jeg.
Kos deg med vinen din!

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 11:08   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Gikk det utover oppgavene som du skrev?
Man kødder ikke med lærere vet du. :velmenende:

Det var mens jeg var i praksis.

Gammel 05-04-09, 14:05   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Det var mens jeg var i praksis.

Da hadde de i tilfelle bare godt av det.

Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 12:34   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lærere er en egen rase. :datapunkt: (passer det å si det her? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 12:53   #14
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Lærere som er sære og ekskluderende overfor studenter skjønner jeg meg overhodet ikke på. What's WRONG with them? (ja, lærerne, altså)

Gammel 10-04-09, 13:18   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

.....

Sist redigert av rine : 29-01-11 kl 19:21.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.