|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Bæredings for barn på 1,5 årVi har kjøpt hytte. Nå skal vi ut i skogen og opp i trærne (i hvert fall ut i skogen). Knerten er flink til å gå ganske langt, men det er jo litt begrenset hvor langt han kommer seg med de små beina sine.
|
|
|
|
#2 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årErgo Baby Carrier. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årOK. Jeg er litt mer en gjennomsnittlig tykk. Trenger jeg belteforlenger da?
|
|
|
|
#5 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årJeg kjøpte belteforlenger med tanke på samboer, men han trenger den ikke. Kan ikke tenke meg at du heller gjør det. Hvis så skulle være tilfelle, kan du få min.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årPatapum er omtrent som Ergo, men billigere. Får vel seleforlengere til den også tror jeg. |
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bæredings for barn på 1,5 år
Men din samboer klarer greit å bære i ergo uten "sportsversjon"?
|
|
|
|
#8 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årJada, og det til tross for at han er 1,93. Men han er ikke så veldig glad i å bære, så det er mest jeg som gjør det, og jeg er 1,61. :bygget som et pakkesel:
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årVi har patapum toddler. Kjøpte den til Prototypen i fjor da han var 3 år gammel. Kan fremdeles bruke den til ham (i januar var han 111 cm og 18 kg), men nå tror jeg Førstedamen har overtatt den.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årErgoen er ganske lav i panelet. Jeg vil anbefale Manduca eller Beco Butterfly fremfor Ergo.
|
|
|
#12 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årJeg har en svart og beige meget pent brukt Ergo hvis noen er interessert. Brukt kanskje tre ganger? Minsten trivdes ikke i bæretøy han, men vi voksne likte den veldig godt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årVi testet en Manduca i helgen og ble solgt. Både mannen og jeg. Vi investerer i denne før vi reiser til Asia i sommer. Jenta koste seg masse i den også.
|
|
|
|
#14 |
|
Livsnyter
|
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årJeg har både ergoen og patapumen. Du må gjerne låne begge to og prøve de ut. Syntes de er utrolig praktiske og gode å bære i. Har brukt de masse til både små babyer og store barn på 4 år. Ganske enkelt helt geniale. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bæredings for barn på 1,5 år
Hva er forskjellen på dem, sånn rent bortsett fra prisen? Hvorfor har du begge to?
|
|
|
|
#16 |
|
Livsnyter
|
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årJeg kjøpte en av hver pga nygjerrighet og at vi trengte to stykker da vi reiste på ferie med en som var 9 mnd og en som var 2 år og 9 mnd. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årSignerer de som anbefaler Patapum. Både jeg og A har vært kjempefornøyd med den!
|
|
|
|
#18 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årErgo kan man bruke fra nyfødt. Patapum har to forskjellige - en for nyfødt og en for småbarn. Prismessig kommer de ut ganske likt hvis man har trenger 1 Ergo og 2 forskjellige patapum for å dekke fra nyfødt til stor unge.
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årOg så finnes det jo en drøss av nydelige Mei Tai'er, da |
|
|
|
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Bæredings for barn på 1,5 årVi bruker fremdeles mei tai til Sverre, han er snart 2,5 år. På ski i fjellet i helga satt han på pappan sin rygg og sov. Jeg bar ham også en stund, og synes det fungerer kjempegodt fremdeles. Vi er jo ganske drevne med MT-bruk, og synes den patenten er grei, men er du nybegynner i bæretøy, og har en unge som vil mye opp og ned er det kanskje greiere med en sele som er lett å klipse på seg. Søstra mi har en patapum som hun fremdeles bruker av og til til nesten-fireåringen. Den fungerer fint som av og på-sele. |
|
|
|
![]() |
|
|