|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Altså, på generell basis: Stålplater er djevelens verk. Snakk om elendig skitopplegg! - Alt vises jo og jeg har aldri vasket så mye over komfyren som nå. (Går ikke an å bare vaske av en liten prikk med tomatsaus f.eks) - Dessuten så stjeler det mye lys.
![]() |
#22 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Hvor kjøper man pleksiglass da? Stålplater kunne ikke ramlet meg inn. Jeg bestilte jo hvite hvitevarer også, selgeren trodde jeg var gal.
![]() |
#23 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Du skal i hvert fall ikke ha malt tapet med struktur.
![]() |
#25 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Flisene mine hadde passet perfekt! Vent litt så skal jeg leite frem et bilde.
![]() |
#26 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Her hadde vi ikke fått inn nye møbler og liftgardinene ennå, men du får et inntrykk:
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07) Sist redigert av Noba : 16-04-09 kl 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Jeg tenkte å foreslå tapet med plexiglass over som alt er gjort. Tipper du får tak i plexien hos en glassmester, men er ikke sikker.
![]() |
#28 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Veldig fine, Noba. De er ganske like noen vi har kikket på hos Megaflis.
![]() |
#29 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Må si at jeg sikler litt på dette
![]() |
#30 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Må bare vise frem hva vi har og er fornøyde med. Det er mosaikkfliser. Vi har som du ser mye like farger som dere.
![]() |
#31 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?
Oh my! :sikler: Der var det veldig mye fint. Jeg tror ikke jeg engang gidder å sjekke pris, det så dyrt ut..
![]() |
#32 |
Wooohhoooooo
Fikk pris på det gjennom Kvik, har ca 3.6 meter benk og det lå på rundt 5000,-. Så det blir med sikling her i gården.
![]() |
#33 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Når jeg tenker meg om, så har mamma og de glassplate bak komfyren på hytten.
![]() |
#35 |
Medlem siden: Oct 2006
Jeg tror vi har bestemt oss for hvite, glatte, matte, kvadratiske (helst 15x15) fliser over kjøkkenbenken.
![]() |
#36 |
heimføing
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Plexiglass kan ikke brukes bak komfyr, da må det være ordentlig glass - for det tåler varme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Drar opp gammel tråd med mye relevant info;
Hva har dere bak den? Blir den fort skitten? Hvordan er den festet til veggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Erfaren nok
|
Vi festet den med lim hele veien rundt.
![]() |
#39 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Jeg har lyst å ha en glassplate med utskiftbar bakgrunn. (Les: muligheten for å male veggen ulike farger, tapetsere og bytte ut igjen etc.) Altså må jeg kunne skru den ned og opp igjen selv. Er det noen som har en slik løsning? Er det vanskelig å holde det rent bak når det ikke er limt hele veien rundt? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|