|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Jeg er rammet av akutt beslutningsvegring i forhold til det (snart) kliss nye kjøkkenet vårt. Vi har valgt Lidingø-innredning:
![]() |
#3 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Vi har malt panel under kjøkkenskapene i vårt gamle hus. Kjøkkeninnredningen vår likner den du skal ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Jeg har lignende benkeplate og grå fliser. Det er pent. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Det siste er på mitt kjøkken da - ikke på ditt. |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Malt panel eller matt glass.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Altså, på generell basis: Stålplater er djevelens verk. Snakk om elendig skitopplegg! - Alt vises jo og jeg har aldri vasket så mye over komfyren som nå. (Går ikke an å bare vaske av en liten prikk med tomatsaus f.eks) - Dessuten så stjeler det mye lys.
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Hvor kjøper man pleksiglass da? Stålplater kunne ikke ramlet meg inn. Jeg bestilte jo hvite hvitevarer også, selgeren trodde jeg var gal.
![]() |
#12 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Jeg ville absolutt valgt flis når du skal beholde litt gammel sjarm.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Malt panel, det er gammeldags og moderne på samme tid. |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?
Er malt panel såpass motstandsdyktig at det holder seg pent over vask og komfyr?
![]() |
#15 |
Passiv
|
Jeg har hatt mitt i bare et knapt år, men det ser ikke ut til at det "setter" seg noe mer enn på flis. Ikke er jeg noen supervasker heller, men det er fortsatt like fint. Jeg malte tre lag med oljemaling (eggehvite), og antar at jeg må male igjen om noen år. Jeg vet ikke, men er innstilt på det ihvertfall. |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
Dette synes jeg høres bra ut. Eventuelt kan du lime opp gamle aviser og legge pleksiglass foran. Eller sider fra gamle kokebøker. Eventuelt bare sider fra en gammel bok, som jeg gjorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Vi har hatt malt panel under kjøkkenskapene i 9 år. Meget enkelt å vaske av og holde rent. Jeg mener å huske at vi har malt over 1 gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Flott, nå slapp jeg å lage denne tråden.
![]() |
#19 |
Jeg tror vi har bestemt oss for hvite, glatte, matte, kvadratiske (helst 15x15) fliser over kjøkkenbenken.
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Flis, glass, plate eller annet under kjøkkenskapene?Plexiglass kan ikke brukes bak komfyr, da må det være ordentlig glass - for det tåler varme. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|