|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bytte plass på toget | |||
Ja har byttet noen ganger, helt uproblematisk. Så lenge man spør pent. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 63,16% |
Ja har byttet, men ble irritert og ønsket det egentlig ikke. |
4 | 7,02% |
Nei å bytte plass er en uting. Man sitter der man har reservert. |
7 | 12,28% |
Reiser ikke med tog |
8 | 14,04% |
Helt greit på tog, men ikke på fly |
2 | 3,51% |
Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Ja det lurer jeg på. Sist redigert av Dronningen : 22-04-09 kl 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?Ja, det har jeg. Jeg er som regel veldig velvillig, så lenge forespørselen blir framlagt på en hyggelig måte. Jeg skjønner godt at det er en fordel for småbarnsfamilier å sitte sammen, jeg skjønner også at voksne barn gjerne vil sitte sammen med resten av reisefølget sitt.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?Nei men jeg har gjort det på fly. Har aldri vært noe problem.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?Svært sjelden, fordi jeg som oftest er i drømmeland innen 5 minutter etter at jeg har satt meg og ikke er lett å vekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?Jeg husker ikke helt, det er lenge siden jeg har tatt tog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?
Ja man følger jo med på dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?Haha. Jeg har tatt tog noen få ganger i mitt liv. Her må man nemlig reise langt for å finne togskinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?Nei å bytte plass er en uting. Man sitter der man har reservert.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?Jeg har gjort det dersom noen har spurt, men jeg har ikke spurt selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sær og kresen
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig på tog tråden: Har du byttet plass på toget?Helt uproblematisk. Har både byttet til meg og byttet bort.
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Jeg har gjort det, men jeg liker det ikke. Jeg innrømmer at jeg foretrekker å sitte der jeg har billett til, jeg trives ikke med å flytte underveis og jeg synes det er styrete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Har ikke byttet på tog, bare fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Jada, har byttet. Både fordi jeg ville ha plass selv og fordi jeg har gitt andre min plass. Jeg har til og med byttet plass uoppfordret på offentlig transport når jeg har sett at andre har hatt bedre nytte av min plass og fått sånt tilbud selv også.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Da jeg studerte tok jeg ofte toget fra Bergen til Oslo. Da bestilte jeg tidlig slik at jeg visste at jeg fikk vindusplass. Vindusplassen er mye bedre når man skal reise så langt; det er lettere å sove og det er ingen som skumper borti når man sitter der. Jeg tror ikke at jeg uten videre hadde vært villig til å bytte bort en slik plass. Det var jo jeg som var forutseende og bestilte tidlig ....... men jeg ble aldri spurt heller, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert.
![]() |
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Ja, der er jeg enig med Tjorven. Jeg bytter gjerne på Østfoldbanen. Men når jeg har reservert plass for en lengre reise, er jeg igrunnen ikke så klar for bytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Fant ikke noe som passet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?
Ditto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Jeg har aldri spurt om bytte selv, men har ved et par anledninger fått tilbud om bytte, slik at begge ungene fikk sitte sammen med meg.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Kommer an på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|