|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexJeg har akkurat lagt bak meg årets vårjakt på barnehageklær til storebror og lillesøster. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexJeg har alltid funnet klær til storesøster på H&M. Men den jenta bruker skjørt og strømpebukse til hverdags og fest, da.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexAh, er sommerkolleksjonen til H&M kommet, ja. :nikker megetsigende: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexJeg synes det er mye til jenter men finner ikke noe til gutter. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexDet irriterer meg også at jenteklærne på H&M er så trange. De skal visst være ettersittende på små jenter også. Så jeg kjøper gensere i to størrelser for stort i jente-avdelinga, mens jeg finner gensere i gutteavdelinga som passer i riktig størrelse.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexJeg har alltid hamstret barnehageklær på HM. De har da pleid å ha et bra utvalg i bomullsbukser som er perfekte til barnehagelek. Jeg bruker kun myke bukser i barnehagen, type joggestoff, velur og sånt, og det har de en del av på HM.
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og Lindex
Jeg er helt enig i at jenteklesutvalget er mye penere og hyggeligere enn utvalget av klær for gutter, men jenteklærne er så fordømt upraktiske. Jeg husker en gang jeg var på H&M for å finne barnehagebukser til Frøkna, og ikke fant en eneste bukse som ikke var i lys pastell. Jeg vet ikke hva andre jenter driver med, men min lekte i sandkassa hver eneste dag, og da er ikke blekrosa og lysegul mine foretrukne farger i alle fall. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexOg Lindex, ja. De har jo en drøss med klær som også funker. De har masse myke klær, syns nå jeg. Ikke at jeg handler der så ofte, men men.
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexJeg synes HM som regel har mye bra, og alle butikkene har voldsomt med utvalg til jenter i forhold til gutter. Sånn bukser på bildene er jo fine barnehageklær. Velour og cargobukser. Det er jo mye lyse klær om sommeren, både til voksne og barn, ikke så rart egentlig.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexJeg var sur fordi de var utsolgt for buksen vi ville ha i går. En kombinasjon av joggebukse, og vanlig bukse som så mye finere ut enn joggebukser. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tankefull
|
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexSyns Lindex har mye bra unisex-klær jeg.
|
|
|
#12 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexJeg liker Lindex og Exit til de minste mine, utover det finner jeg også lite jeg vil ha.. da er løsningen å mekke det selv.
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexDisse buksene kan brukes av av begge kjønn.
|
|
|
#14 |
|
heimføing
|
Flashback til en gang jeg fant en fin utebuksemodell på HM, men i upraktisk lys rosa farge. Hun som jobbet der sa det var eneste fargen. Mitt øye spottet akkurat den samme buksa i mørk grønn farge - bare at det var på guttesiden. "Du vet at dette er en guttebukse" sa hun. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexLindex har bukser som sitter litt bedre. Her vil vi ikke ha rumpesprekken framme i sandkassen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Den kjøpte jeg til storebror, men fant dessverre ikke denne i strl 92 til lillesøster. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ræv med ører
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexJeg synes det er mange myke, løse dongeribukser på H&M. Mulig de ligger i gutteavdelingen men vi kjøper dem likevel. Joggebukser og velourbukser er også flotte mtp bevegelsesfrihet.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Er det bare jeg som kjøper vel så mye gutte- som jenteklær til jenta mi?
|
|
|
|
#19 |
|
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjertesukk; elendig utvalg av funksjonelle klær til jente på HM og LindexKan også anbefale denne buksa. Den er kjempemyk, og den har deilig mykt stoff i livet. Kjempebillig er den også.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
Jeg gjorde det masse til Frøkna ble litt eldre enn jenta di er nå. Det var vel da hun var rundt 3,5 år, mener jeg å huske, at hun kom hjem og forkjynte "Jeg vil ikke ha på meg den buksen mer. Frida sier at den er stygg og at det er en guttebukse. |
|
|
|
![]() |
|
|