|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
guru advisor
|
Er du god til å takke når du får en kompliment?Er du god til å takke når du, eller barnet ditt, får en komliment? I dag kom jeg til å tenke på dette. Dette er jeg ikke god på. Jeg blir nok litt brydd, og snakker meg ofte bort. Det hadde jo selvfølgelig vært mye bedre om jeg bare hadde sagt: "Takk for at du sier det!" eller "Det var koselig å høre!", men noen ganger føles det litt unaturlig for meg. Sist redigert av Minerva : 13-05-09 kl 20:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er du god til å takke når du får et komliment?Jeg takker. |
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er du god til å takke når du får et komliment?Nei, jeg takker sjelden. Siden jeg er paranoid, så tror jeg folk lyger.
|
|
|
#4 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får et komliment?Jeg takker og tror at folk mener det de sier.
|
|
|
#6 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du god til å takke når du får et komliment?Ja, det gjør jeg. 4-åringen takker også. Jeg ble stoppet av en eldre herre en dag vi var på skogstur, frøkna syklet et stykke foran og han hadde kommentert hvor fin sykkel hun hadde. Tusen takk hadde hun svart, og det synes han var så hyggelig. Det synes i grunnen jeg også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Jeg takker, og velger å tro at komplimenten er oppriktig ment.
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?En kompliment høres jo helt idiotisk ut.
|
|
|
#9 |
|
villende
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Tja, hva syns du? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Jeg skjønner forresten at folk kan bli brydde hvis jeg gir dem komplimenter og antar at de setter pris på å høre det selv om de ikke takker. (Og jeg gir for øvrig aldri komplimenter jeg ikke oppriktig mener.) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Curlingkone
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Jeg er blitt mye flinkere med årene.
|
|
|
#12 |
|
*_*
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Jeg takker stort sett og blir oppriktig glad. Ofte er jeg dog på nippet til å tøyse det bort, men det er fordi jeg har problemer med alt som er ektefølt. : ordentlig 90-tallsungdom:
|
|
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Ja, jeg takker når jeg får komplimenter. Når det gjelder Lille så takker hun eller vi det kommer an på.
|
|
|
#14 |
|
guru advisor
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Jeg synes det er veldig hyggelig med komplimenter, men hvordan jeg svarer kommer litt an på hva det gjelder, tror jeg.
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Jeg begynner å bli bedre til å takke, ja.
|
|
|
|
#17 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?Ja, nå er jeg vel egentlig det. Det er jo hyggelig. Men jeg ser nok ofte litt forbauset ut. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er du god til å takke når du får et kompliment?
Det gjør de garantert. Folk er slemme.
|
![]() |
|
|