Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Drillois- Comeback

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 13:21   #1
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Drillois- Comeback

Denne slukte jeg i går. Åh, lykke!!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:24   #2
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Sv: Drillois- Comeback

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:54.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:27   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Av en eller annen grunn (les: navnet) har jeg aldri hatt lyst å prøve denne.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:35   #4
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den må oppleves!
Vaniljeis med daimkuler, omslynget av det beste: "karamellsjokolade" som inneholder cornflakesaktige flak med et hint av salt.

Skuffende at sjokoladelaget har blitt tynnere. Men god var den lell!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:46   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Å nam! Den husker jeg at jeg likte veldig godt!

Gammel 14-05-09, 14:50   #6
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:54.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 10:51   #7
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk aldri det helt stor kicket av den der. Det ble for mye smaker og forskjellige ingredienser i en og samme is. Det jeg VIRKELIG savner er den tyrkisk pepper isen de solgte for en del år tilbake. Salt lakris og is på samme tid var toppen av lykke det Skulle den gjenoppstå må dere gi lyd!!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 10:53   #8
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av malou, her.

Fikk aldri det helt stor kicket av den der. Det ble for mye smaker og forskjellige ingredienser i en og samme is. Det jeg VIRKELIG savner er den tyrkisk pepper isen de solgte for en del år tilbake. Salt lakris og is på samme tid var toppen av lykke det Skulle den gjenoppstå må dere gi lyd!!

Den er gjennoppstått. http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=66786

Desverre er det ingen isbil der jeg bor.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 11:03   #9
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Den er gjennoppstått. http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=66786

Desverre er det ingen isbil der jeg bor.

Er det virkelig sant? Mener det skal være en isbil her i bygda - undersøker med det samme.....

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 11:06   #10
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For øvrig må jeg si at jeg er glad for at Drillo-isen er tilbake også, husker den som veldig god. Kanskje jeg skal kjøpe den en dag, har faktisk ikke spist en eneste pinneis så langt i år.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.