Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg blir rett og slett litt sur av å være her jeg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 20:21   #21
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du har full forståelse. Hadde jo nesten fått meg et liv igjen da mengden på tråder på et visst annet forum ble halvert og vel så det.
Og så ble jeg jammen meg lokket ut i fristelsen igjen

Gammel 25-09-06, 20:25   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Kurset handlet om nettsamfunn, og det var utrolig hvor likt det er bygget opp med det vanlige sammfunnet og hvor raskt vi former oss.

Her leste jeg "formerer oss".

Gammel 25-09-06, 20:39   #23
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Her leste jeg "formerer oss".

He he. Måtte lese en gang til jeg også nå

Føniks er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 21:15   #24
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har aldri før følt meg så hjemme på et forum så raskt før, og det sier jo litt om alle de flotte folka som er her. Men jeg blir pottesur over at det er så mye aktivitet her, for jeg får jo ikke lest alt som skrives!

Nemlig - jeg blir frustrert, for jeg får jo knapt begynt å lese, langt mindre skrive - før noe ganske annet må ha oppmerksomhet. (det være seg jobb, diverse fritdssysler, 3 barn eller noe annet tidkrevende)

Det burde i og for seg ikke være frustrerende å ha et liv, men jeg føler at jeg går glipp av både av interessante diskusjoner og mye kvalifisert underholdning her!

Gammel 25-09-06, 21:33   #25
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

God tur

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 13:28   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var da voldsomt til sutring! Bare fordi du er uten nettilgang? Hvis jeg kan lese NM på barselavdelingen så kan vel du lese FP på ferie? Du trenger bare opera mini på telefonen din, litt GPRS roaming avtale og så er du igang. (Admin du liksom)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 14:12   #27
Albertine
Passiv

Standard

Mens jeg suser gjennom de finske skogarna uten dekning? Jau.

Nå når jeg er admin skal jeg nok klare meg, sjø.

Gammel 26-09-06, 15:21   #28
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnene? De oppfant jo mobilen! Ihvertfall den typen som gikk an å bruke

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 21:52   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God tur!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.