Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg blir rett og slett litt sur av å være her jeg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 10:07   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Jeg blir rett og slett litt sur av å være her jeg

Jeg har aldri før følt meg så hjemme på et forum så raskt før, og det sier jo litt om alle de flotte folka som er her. Men jeg blir pottesur over at det er så mye aktivitet her, for jeg får jo ikke lest alt som skrives! På andre fora er det bestandig mange tråder som er helt uinteressante, men ikke her gitt. Jeg vil ha med alt!

Allerede nå begynner jeg å kaldsvette ved tanken på at jeg skal suse gjennom tre land på en helg, fullstendig uten nettilgang. Og deretter tilbringe tiden hos mine foreldre, som har en treg forbindelse og datamaskin på soverommet til ungene. Jeg kommer ALDRI til å bli a jour!

Hørte jeg tvangstrøye og lukket anstalt?

 
Gammel 22-09-06, 10:09   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får spore opp en internettkafe!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 10:13   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

God tur, så får du benke deg på en internettkafe med masse kaffe for å oppdatere deg!

annemede er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 10:17   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Dette er det besteste stedet.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 10:24   #5
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Dette er det besteste stedet.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 10:32   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

God tur, så får du benke deg på en internettkafe med masse kaffe for å oppdatere deg!

Signerer

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 10:39   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God tur Albertine! Nyt naturen og utsikten og veiene og alt på veien. Internett blir du snart nok klistret til når du kommer frem. Jeg mener; du har vel ikke noe å pakke ut eller noe.

DM er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 14:15   #8
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Kos deg på tur Albertine

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 15:43   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Nå skal jeg ikke reise før neste helg da, så inntil da skal jeg nok få med meg det meste. Innimellom all pakkinga. Men så...

 
Gammel 22-09-06, 16:21   #10
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Helt enig med deg Albertine. Jeg skal liksom skrive oppgave jeg da.....

Kanskje jeg skulle skrevet oppgave i sosiologi: En studie av internettforum og dets brukere....

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 17:14   #11
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Du kan ikke reise.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 18:20   #12
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Du kan ikke reise.

Nope! Du kan nok ikke det.

Det går jo så fort her at jeg blir helt svett

MissS er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 18:46   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner følelsen Albertne. Jeg klarer ikke å få lest alt, men jeg vil jo så gjerne.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 08:27   #14
Singha
Nybegynner
 
Singha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hønefoss
Innlegg: 21
Singha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Helt enig med deg Albertine. Jeg skal liksom skrive oppgave jeg da.....

Kanskje jeg skulle skrevet oppgave i sosiologi: En studie av internettforum og dets brukere....

Akkurat dette har slått meg også!
Kommer til å foreta en studie på lukkede nettverk, slår dermed to fluer i en smekk. Fag og lese nye poster!

Singha er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 09:31   #15
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Helt enig med deg Albertine. Jeg skal liksom skrive oppgave jeg da.....

Kanskje jeg skulle skrevet oppgave i sosiologi: En studie av internettforum og dets brukere....

Det gjorde jeg i studietiden. Ikke i sosiologi, men i informatikk. Det er en av de mest spennende kursene jeg tok.

Kurset handlet om nettsamfunn, og det var utrolig hvor likt det er bygget opp med det vanlige sammfunnet og hvor raskt vi former oss. Det er sikkert ikke dumt å skrive mer om tema.

Føniks er ikke aktiv  
Gammel 24-09-06, 12:37   #16
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard



Kjenner meg veldig igjen, få ikke tid til å lese meg opp, oppdager tråder jeg digger langt inne i diskusjonen og om litt skal jeg være gressenke i ei uke, kommer til å bli liggende langt etter i alle diskusjoner.

God tur Albertine

Pamina er ikke aktiv  
Gammel 24-09-06, 12:56   #17
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har løsningen: Skaff deg et a-menneske av en baby, som insisterer på at det er morgen klokken fem. Da er det nemlig ingen andre her inne, og en rekker å oppdatere seg på det som har skjedd, uten at det ryr innpå med nye innlegg samtidig.

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 24-09-06, 13:00   #18
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Genialt! Synd at jeg må vente et halvt år før jeg får vite om babyen er A-menneske... Men jeg er jo sykemeldt, må vite, så jeg får vel tid til å sitte klistret til skjermen sånn før jul.

 
Gammel 24-09-06, 13:05   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper for din skyld at ungen din synes det er greit å sove litt lengre enn til klokka fem. Seks er greit, da er det på en måte morgen, fem er midt på natta!

Men sykemelding gjør nytten det også vil jeg tro, jeg var mye på NM og SM sist høst. Noe må man jo finne på.

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 24-09-06, 16:24   #20
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du får trøste deg med at det er nok av spennende tråder når du endelig er på nett igjen. Aktiviteten her inne stiger jo hver dag, ettersom stadig nye kommer, så snart blir det nesten umulig for de fleste å henge med.

Med tanke på aktiviteten her inne skulle en ikke tro at det bare har levd en drøy uke.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no