|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkett på en hel vegg?Hmmm....jeg er egentlig ikke redd for at jeg blir lei, det er jo bare å gjøre om. Meeeeeeen jeg kjenner meg selv og vet at det tar litt tid å få ut fingeren.
![]() |
#22 |
Peppy!
|
![]() Sv: Parkett på en hel vegg?Oi, dette er jeg skeptisk til. Det er noe med å ha gulv på vegg som blir feil. På en måte som å legge gulvbelegg i hagen, eller å ha gardiner hengende rundt toalettet. For ikke å snakke om å flislegge taket. Det hører ikke hjemme der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Parkett på en hel vegg?Jeg er også litt skeptisk til gulv-på-vegg-følelsen, men for all del, det kan godt hende at det kan fungere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
fri
|
![]() Sv: Parkett på en hel vegg?
Vet ikke om jeg er helt enig med deg her Scarlett. Jeg har funnet ut at dersom man gjør spesielle ting, forutsatt at det er skikkelig gjennomtenkt, så trenger man ikke bli fortere lei. Jeg har lettere for å gå lei av interiør når jeg "safer" og tenker at dette skal jeg ikke bli lei av, eller at det er lettere å få solgt videre dersom man har kort horisiont der man skal bo, enn når jeg følger hjertet og gjør akkurat det jeg ønsker og lyster. Men det forutsetter jo at man er sikker i sin smak og bevisst på hva man liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
Ja, det er på et bad som er for voksne. Badekar, men ikke dusj. Parketten er lagt i området hvor det ikke er vannsøl rett på veggen, rundt vasken. Foran vasken var det et stort speil, så parketten var bare på veggene. |
![]() |
![]() |
#26 |
Erfaren nok
|
Tenkte bare det var "regler" for hva som var lov og ikke på våtrom. Var iallefall en del styr da vi bygde hus nå, om hvilke plater vi fikk ha og ikke. Fordi det måtte være våtromsgodkjent.
![]() |
#27 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Aktiv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Parkett på en hel vegg?Hmmm kan ikke hjelpe deg noe særlig, men vi slo nettopp opp STÅENDE panel på en vegg på kjøkkenet og den beiset vi med 2 strøk sort farge... Det ble knall bra syntes vi |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkett på en hel vegg?Jeg likte bildet i første innlegget. |
![]() |
![]() |
![]() |
|